جمعه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۵۲۴
گزارشگر : ایده ایده
طی این هفته روی داد؛

برگزاری کرسی‌های نفحات‌ القرآن در ۵ مسجد تهران

کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات، در پنج مسجد تهران و با تلاوت قاریان ممتاز کشور برگزار شد.

(جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۵:۴۵
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا، کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات در پنج مسجد شهر تهران برگزار شد و در این کرسی‌ها قاریان ممتاز کشور به تلاوت پرداختند، همچنین طرح حفظ موضوعی و اهداء جایزه به کودکان و نوجوانان حاضر در جلسه نیز در کنار این کرسی‌ها صورت گرفت.

در اولین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه، حجت‌الاسلام موسوی درچه‌ای قاری ممتاز، به تلاوت قرآن در مسجد حضرت ابالفضل(ع) محله نعمت‌آباد پرداخت.

موسوی درچه ای

در ادامه و در روز یکشنبه، مسجد الغدیر تهرانسر، میزبان مشتاقان قرآن بود که با تلاوت قاری ممتاز روح‌الله روشنی، این محفل قرآنی نیز برگزار شد.

در سومین کرسی نفحات‌القرآن، مصطفی یادگاری از قاریان ممتاز کشور، به تلاوت قرآن در مسجد خلیل‌الله واقع در گلبرگ غربی پرداخت، این کرسی در کنار جلسه قرآن محمود نوروزی، قاری و حافظ بین‌المللی برپا شد که دوشنبه‌ها در همین مسجد برگزار می‌شود.

مصطفی یادگاری

در ادامه این کرسی‌ها، مسجد امام باقر(ع) واقع در میدان حر، میزبان چهارمین کرسی تلاوت دارالقرآن نفحات بود که با تلاوت قاری ممتاز طه کبیری در سه‌شنبه شب گذشته برگزار شد.

طه کبیری

در آخرین کرسی نفحات‌القرآن طی هفته گذشته، حسین شالچی از قاریان ممتاز کشور، چهارشنبه شب گذشته، به تلاوت قرآن در مسجد حوری واقع در بلوار قیام پرداخت و به‌ این صورت کار کرسی‌های نفحات در هفته گذشته به پایان رسید.

حسین شالچی

مساجدی که تمایل برای برگزاری این کرسی‌ها دارند، می‌توانند با روابط عمومی دارالقرآن نفحات به شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ تماس حاصل کنند.

(جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۵:۴۵
https://news.masjed.ir/u/oaa
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید