سه شنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۸:۰۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۴۹۰
گزارشگر : ایده ایده
گزارش تصویری؛

محفل قرآن در مسجد الغدیر ستاد نداجا برپا شد

محفل انس با قرآن، شامگاه گذشته، 27 فروردین‌ماه در مسجد الغدیر ستاد نیروی دریایی ارتش برپا شد.

(سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷) ۱۸:۰۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا، محفل انس با قرآن، شامگاه گذشته، 27 فروردین‌ماه با حضور جمعیت انبوه کارکنان رژه‌رونده نیروی دریای به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد الغدیر ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

محفل قرآن در مسجد الغدیر ستاد نداجا برپا شد
طی این مراسم معنوی دو نفر از کارکنان دانش آموز رضا فتحی از یگان رشت و دانشجو امیر سرافراز از یگان نوشهر به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.
همچنین مهدی عباسی، حافظ و قاری ممتاز کشورمان و کارشناس قرآنی رادیو و تلویزیون نیز ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله مجید مواردی پیرامون حفظ موضوعی قرآن را به مخاطبان یادآور شد و در پایان مراسم گروه تواشیح یاسین به اجرای برنامه همخوانی پرداخته و به قید قرعه به 29 نفر از کارکان منتخب به مناسبت 29 فروردین‌ماه، روز ارتش هدایایی اهدا شد.

محفل قرآن در مسجد الغدیر ستاد نداجا برپا شد
در ادامه نیز حجت‌الاسلام محمد باقری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی ستاد فرماندهی نداجا ویژگی مممتاز ارتش را نسبت به ارتش‌های دنیا تمسک آن به قرآن دانستند.
وی معنویت کارکنان ارتش را همراستا با آمادگی نظامی آنها دانست و توجه ویژه به قرآن و مفسران آن را در همه آحاد کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های ارتش گسترده و معنادار دانست.

محفل قرآن در مسجد الغدیر ستاد نداجا برپا شد
یادآور می‌شود، این برنامه با پوشش شبکه قرآن و معارف سیما همراه بود.
(سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷) ۱۸:۰۵
https://news.masjed.ir/u/1cqS
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید