شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۱۴۴۹
گزارشگر : ایده ایده
روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن:

برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در 5 مسجد تهران

کرسی تلاوت قرآن روز شنبه (25 فروردین) با تلاوت حجت الاسلام درچه ای در مسجد حضرت ابالفضل واقع در نعمت آباد، خیابان نور، کوچه 23 پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

(شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷) ۱۴:۲۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن، کرسی تلاوت قران روز شنبه (25 فروردین) با تلاوت حجت الاسلام درچه ای در مسجد حضرت ابالفضل واقع در نعمت آباد، خیابان نور، کوچه 23 پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

همچنین کرسی تلاوت قرآن روز یکشنبه (26 فروردین ماه) با تلاوت روح الله روشنی، قاری ممتاز کشور در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر؛ شهرک دریا با حضور فرزند شهید باغانی، شهید مدافع حرم برگزار می شود.


در ادامه برگزاری کرسی های تلاوت قرآن، تلاوت حاج مصطفی یادگاری، روزدوشنبه(27 فروردین ماه ) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد خلیل الله واقع در نارمک، خیابان شهید مدنی، روبرو مترو گلبرگ برگزار خواهد شد.


همچنین کرسی تلاوت روز سه شنبه (28 فروردین ماه) با تلاوت حاج طه کبیری پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام باقر واقع در میدان حر، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان ملکی برگزار می‌شود.


روز چهارشنبه (29 فروردین ) پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حوری واقع در خیابان 17 شهریور نرسیده به میدان خراسان، بلوار قیام نیز کرسی تلاوت با حضور حسین شالچی قاری ممتاز کشورمان برگزار می‌شود.


توزیع برگه های تدبر و تفسیر آیات قرآن در بین مستمعین، اهدای جایزه به کودکان و نوجوانان به دلیل حضور در کرسی تلاوت از برنامه های جنبی برگزاری کرسی های تلاوت در استان تهران است.


همچنین اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن کریم، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد با توزیع دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان از دیگر برنامه های جنبی برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در مساجد است.


بر اساس این گزارش، کرسی‌های تلاوت بطور زنده از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار پخش خواهد شد.


علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کرده و مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، با شماره 09128046843 روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

(شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷) ۱۴:۲۸
https://news.masjed.ir/u/k30
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید