سه شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۱۴۰۲
گزارشگر : ایده ایده
حجت‌الاسلام‌ علی مقنی خبر داد؛

رقابت ۲۵۸ شرکت‌کننده از ۸۴ کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن

مسئول کمیته فنی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، تصریح کرد: پذیرش متسابقان از ۲۹ فروردین‌ماه آغاز و نشست توجیهی متسابقین صبح روز ۳۰ فروردین‌ماه و آیین افتتاحیه نیز همان روز از ساعت ۱۷ در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

(سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۲:۲۷

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام‌ علی مقنی، معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، پیش از ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی مسئولان ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان این مطلب افزود: مسابقات مقدماتی در رشته حفظ از صبح روز جمعه آغاز و طی روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه مسابقات مقدماتی برگزار و دوشنبه عصر و سه شنبه مرحله نهایی ادامه و پایان خواهد یافت.

مقنی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن هم عصر روز چهارشنبه برگزار و شرکت‌کنندگان صبح روز پنج‌شنبه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به اینکه مسابقات بزرگسالان و روشندلان همزمان با هم برگزار می‌شود، تأکید کرد: نظم در برنامه‌ریزی و اجرای مسابقات قرآن بسیار مهم است و همه کمیته‌ها به جهت اجرای درست ماموریت‌ها در برقراری نظم و نظام مسابقات نقش اساسی و محوری دارند.

مسئول کمیته فنی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: حساسیت مسابقه بین‌المللی قرآن بسیار بالاست و رعایت عدالت و مقدمات آن بسیار مورد تأکید و توجه است، لذا همه عزیزان دست‌اندرکار تلاش کنند وظایف خود را به‌ موقع ایفا کنند، تا شائبه‌ای در این خصوص ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: این کمیته آمادگی کامل دارد تا به سوالات و ابهامات پاسخ دهد؛ علاوه بر اینکه امسال امتیازدهی داوران به شرکت‌کنندگان براساس کد خواهد بود.

مقنی اظهار کرد: مجموعاً امسال ۲۵۸ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف داریم که رقابت مسابقات دانشجویان در مشهد و طلاب در قم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین بانوان شرکت‌کننده از ۲۸ کشور جهان در دومین مسابقات بین‌المللی قرآن برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

(سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۲:۲۷
https://news.masjed.ir/u/lDe
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید