دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۶
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۱۳۸۱
گزارشگر : ایده ایده
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

قریب به 56 درصد معتکفین 97، از بانوان بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از شرکت ۳۶ هزار و ۳۳۹ نفر در اعتکاف ۹۷ در مساجد این استان خبر داد و گفت: ۵۶ درصد معتکفین را بانوان و ۴۴ درصد را آقایان تشکیل دادند.

(دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷) ۰۹:۰۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مهر؛ حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده، بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام پرفضیلت ماه رجب اعلام کرد: ۳۶ هزار و ۳۳۹ نفر در ۳۷۳ مسجد جامع و محوری استان تهران معتکف شدند.

وی افزود: در همین رابطه ۱۲۱ نشست گفتمان دینی و جلسات پرسش و پاسخ ویژه نوجوانان و جوانان و ۲۵۷ حلقه معرفتی در مساجد مجری اعتکاف برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، از اعزام ۹۸۵ مبلغ و مبلغه به مساجد جامع و دانشگاهی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: ۲۰ هزار و ۶۶۷ نفر معتکفین ، خواهران و ۱۵۶۶۲ نفر دیگر را برادران تشکیل می دادند، که بر این اساس ۵۶ درصد معتکفین بانوان و ۴۴ درصد آن آقایان بودند.

این مسئول فرهنگی، هم چنین تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار بسته آموزشی از طریق مؤسسات ،‌مراکز فرهنگی و مشارکت های مردمی در بین معتکفین توزیع شد.

نوری زاده، خاطر نشان کرد: آمار اعلام شده معتکفین مربوط به مساجدی است که اطلاعات آن ها در ادارات تبلیغات اسلامی ثبت شده و با هماهنگی و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شدند، برخی از اطلاعات نیز در دست مرکز رسیدگی به امور مساجد است.

(دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷) ۰۹:۰۶
https://news.masjed.ir/u/vrf
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید