یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۷
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۱۳۰۷
گزارشگر : وحید پورتجریشی

تولید نرم‌افزار «یاسین، قلب قرآن» به آلمانی

نرم‌افزار «یاسین، قلب قرآن» به همت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین (پایتخت اتریش) به زبان آلمانی تولید و منتشر شد.

(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۱۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مرکز اسلامی وین؛ نرم‌افزار موبایل سوره یاسین به زبان آلمانی به همت معاونت فرهنگی مرکز اسلامی امام علی(ع) وین در اتریش برای گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید، طراحی و در گوگل پلی منتشر و در اختیار عموم قرار گرفت.

این نرم‌افزار با هدف تسهیل دسترسی مسلمانان آلمانی‌زبان به متن، ترجمه و تفسیر سوره یاسین طراحی شده و امکان مشاهده متن سوره، تلاوت ترتیل سوره یاسین، گوش‌کردن به ترجمه آلمانی سوره یاسین و نیز دسترسی به معرفی و تفسیر سوره یاسین (به زبان آلمانی) را داراست.

گفتنی است، برای ترویج و تسهیل قرائت مستمر سوره یاسین، این نرم‌افزار دارای بخش «یادآور تلاوت سوره یاسین» است که در زمان‌های مدّ نظر کاربر، تلاوت سوره را به وی یادآوری خواهد کرد.

نرم‌افزار قرآنی «یاسین،‌ قلب قرآن» به صورت رایگان بر روی سامانه گوگل پلی منتشر شده است و به زودی بر روی کافه بازار ایرانی نیز منتشر خواهد شد و فاقد هر گونه تبلیغات است.

معاونت فرهنگی مرکز امام علی وین اعلام کرده است که به زودی نرم‌افزارهای دیگری در عرصه فرهنگ و معارف اسلامی برای گوشی‌های موبایل و تبلت منتشر خواهد کرد.

(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۱۷
https://news.masjed.ir/u/q8Z
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید