دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۵
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۱۰۳۲
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید باهنر:

مساجد شمال تهران سوگوار حضرت فاطمه (س) می‌شوند

حجت الاسلام بصیری گفت: همزمان با ایام فاطمیه، برخی مساجد شمال تهران به سوگ حضرت فاطمه (س) می‌نشینند.

(دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶) ۱۲:۴۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام احمد بصیری با اعلام زمان برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در برخی از مساجد شمال تهران، گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (ع) در مسجد جامع قلهک واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از متروی قلهک با سخنرانی حجج اسلام اکبری و سید مظاهر حسینی و با مرثیه‌خوانی یوسف زاهدی، ۲۹ بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مراسم عزاداری همچنین با سخنرانی حجج اسلام سید مصطفی سید عبدالله، سید علی مروج، مهدی اصلانی و با مرثیه‌خوانی علی فراهانی در مسجد جامع مهدیه جوزستان واقع در خیابان نیاوران، خیابان شهید باهنر، خیابان شهید رفیعی از ۲۹ بهمن به مدت سه شب برگزار می‌شود.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد، خاطر نشان کرد: یک مراسم عزاداری در مسجد جامع امام حسن عسکری (ع) واقع در لواسان بزرگ هم، ۳۰ بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام حسنی و با مرثیه‌خوانی احمد صادقی برپا می‌شود، همچنین در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در بزرگراه ارتش، بلوار مژدی، خیابان شهید شفیعی هم با سخنرانی حجت الاسلام چیذری و با مرثیه‌خوانی حبیب فارسی از ۲۸ بهمن به مدت سه شب برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام بصیری اظهار کرد: این مراسم عزاداری در مسجد جامع اقدسیه واقع در بزرگراه ارتش هم با سخنرانی حجت الاسلام سید میرهاشم حسینی و با مرثیه‌خوانی سعید خرازی و حمید دادوندی از ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: همچنین در مسجد علوی واقع در خیابان شریعتی، خیابان شهید واعظی هم مراسم سوگواری با سخنرانی دکتر سید محسن میرباقری و با مرثیه‌خوانی سید یاسر موسوی از ۲۹ بهمن تا سوم اسفندماه انجام می‌شود.

 

(دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶) ۱۲:۴۵
https://news.masjed.ir/u/hjf
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید