یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۶
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۱۰۲۶
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری بیست و نهم بهمن ماه:

می‌خواهم در مسجد باشم

تشویق محمد صلاح از سوی طرفداران لیورپول برگزاری مراسم عزای شهادت حضرت فاطمه (س) در مساجد تهران و حمله شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی از عناوین مهم بسته ویژه خبری 29 بهمن است.

(یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶) ۱۶:۱۶
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار نقل شده از منابع معتبر خبری داخلی و خارجی هستند.

برگزاری مراسم یادواره شهدا در «مسجد حضرت ولیعصر (عج)»

مراسم یادواره شهدا در مسجد حضرت ولیعصر (عج) همزمان با ایام فاطمیه (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام رهبرپور، ۳۰ بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در «مسجد حضرت ولیعصر (عج)» برگزار می‌شود.

مسجد حضرت ولیعصر (عج) در شهرک قائم (عج) فاز دوم واقع شده است.

 

حمله شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

به گزارش شبکه خبری «الیوم السابع» ده ها نفر از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه (28 اسفند ماه) با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند. 

شاهدان عینی گفتند: شهرک نشینان از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی حمله کرده و در بخش های مختلف آن گردش کرده و از باب السلسله خارج شدند. 

بنابر این گزارش، مسجدالاقصی 15 باب دارد که 10 باب آن باز و 5 باب دیگر آن بسته است.

 

نشست «خط مقدم تکلیف» در مسجد جامع لولاگر

این نشست با سخنرانی حجت الاسلام صالحان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، از ۲۷ بهمن به مدت چهار شب در این مسجد برگزار می شود.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)  مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد کاظم موسوی و با مرثیه‌خوانی حمزه عسکری از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفند ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود. 

مسجد جامع لولاگر در بزرگراه نواب صفوی، تقاطع آذربایجان واقع شده است.

 

«مسجد فیلسوف‌الدوله» عزادار فاطمةالزهرا می‌شود

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) از 28 تا 30 بهمن‌ماه از ساعت 21 تا 23 در مسجد فیلسوف‌الدوله برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام سیدمیرهاشم حسینی در این مراسم، سخنرانی می‌کند و حجت‌الاسلام زرین‌پر مداح آن است.

مسجد فیلسوف‌الدوله در تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، بازار سیداسماعیل واقع شده است.

 

می‌خواهم در مسجد باشم

به گزارش شبکه خبری «یورو نیوز» روز چهارشنبه گذشته (25 بهمن‌ماه) در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول با نتیجه پر گل 5 بر 0 مقابل میزبان خود پورتو به برتری دست یافت.

 برخی از طرفداران تیم لیورپول، محمد صلاح را تشویق کردند و در حین بازی بلند سر دادند "اگر گل دیگری بزنی؛ مسلمان خواهم شد، اگر صلاح برای شما خوب است برای من نیز خوب است و در مسجد خواهم نشست و این جایی است که می خواهم در آن باشم."

یادآور می‌شود؛ محمد صلاح بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول در پست‌های هافبک هجومی و حمله بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های "المقاولون العرب"، "بازل" "چلسی"، "فیورنتینا"، "رم" و "لیورپول" را دارد.

 

حمایت اسقف سوئدی از پخش اذان از بلندگوهای مساجد

به گزارش شبکه خبری «یورو نیوز» فردریک مودیوس؛ اسقف کلیسای سوئد حمایت خود را از مسلمانان یکی از شهرهای این کشور اعلام کرد و گفت: از درخواست مسلمانان برای پخش اذان نماز جمعه از طریق بلندگوهای مساجد حمایت می‌کند.

این اسقف سوئدی در شبکه توییتر نوشت: موافق صدای پخش اذان نماز جمعه از بلندگوهای مساجد هستم و خوشحال می‌شوم که هم صدای اذان و هم صدای ناقوس کلیسا پخش شوند، روزنامه «بارومیترن» به نقل از مودیوس نوشت که وی مدافع مهاجران در سوئد است.

 

 


(یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶) ۱۶:۱۶
https://news.masjed.ir/u/hl8
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید