سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۲
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۹۶۹
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری بیست و چهارم بهمن ماه:

هم‌اندیشی دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی در «مسجد مهدیه»

مشاوره و ویزیت رایگان در «مسجد حضرت ابوالفضل (ع)»،هم‌اندیشی دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی در «مسجد مهدیه» و اظهار نظر رضا صبور تهیه کتننده سینما درباره جایگاه مسجد در سینمای ایران از عناوین مهم بسته ویژه خبری بیست و چهارم بهمن هستند.

(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۰:۳۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار نقل شده از منابع معتبر خبری داخلی و خارجی هستند.

مشاوره و ویزیت رایگان در «مسجد حضرت ابوالفضل (ع)» 

مسجد حضرت ابوالفضل (ع) رباط‌کریم همه‌روزه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی برگزار می‌کند.

شنبه‌ها مشاوره ازدواج و خانواده با حضور حجت‌الاسلام گودرزی، یکشنبه‌ها چند پزشک عمومی، نمازگزاران و سایر گروه‌های مردم را در این مسجد به صورت رایگان ویزیت می‌کنند، جلسات مشاوره رفتاری، تحصیلی و ازدواج دوشنبه‌ها و مشاوره اعتیاد در حوزه‌های پیشگیری و درمان توسط دکتر نظری، سه‌شنبه‌ها در آن برگزار می‌شود.

یوسفی؛ حقوقدان چهارشنبه‌ها در همه زمینه‌های حقوقی به صورت رایگان به مردم مشاوره می‌دهد همچنین، دکتر بیاتی پنجشنبه‌ها در حوزه ارتوپدی سنتی در خدمت مردم است.

 زمان شروع جلسات و تعیین وقت برای استفاده از این خدمات، همه‌روزه از ساعت 18 تا 21 و به صورت حضوری است.

مسجد ابوالفضل (ع) در رباط‌کریم، خیابان جهاد واقع شده است.

 

هم‌اندیشی دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی در «مسجد مهدیه»

آیت‌الله مرتضی قائنی امام جماعت مسجد مهدیه گفت: هم‌اندیشی دستگاه‌های فرهنگی، خدماتی، انتظامی و امنیتی، سه شنبه 24 بهمن ماه از ساعت 19 تا 21 در مسجد مهدیه برگزار می‌شود.

مسئولان و نمایندگانی از ناحیه و حوزه مقاومت بسیج جنوب تهران، پاسگاه‌های کلانتری جنوب تهران، شهرداری مناطق 12، 14 و 15 تهران، ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های فرهنگی، خدماتی، انتظامی و امنیتی در این هم‌اندیشی شرکت می‌کنند. 

مسجد مهدیه در تهران، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام واقع شده است.

 

حمله به مسجدی تاریخی در فلسطین اشغالی
به گزارش شبکه خبری «عرب 48» افراد ناشناس به مسجدی در روستای الغابسیه در منطقه الجلیل حمله کردند و بخشی از زمین آن را حفر کردند.

اهالی الغابسیه از رهبران جامعه عربی در این کشور خواستند تا ضمن بازدید از این مسجد، از وضعیت آن اطلاع یابند.

در همین راستا، یکشنبه هفته گذشته شماری از شهروندان شهر «طیبه» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کردند که مقام «یوشع نبی (ع)»؛ از پیامبران بنی ‌اسراییل و جانشین حضرت موسی (ع) در این شهر مورد تعرض و اهانت قرار گرفته است.

 

اقامه نماز استسقاء در مسجدالحرام
به گزارش شبکه خبری «الیوم السابع» نماز استسقاء صبح امروز دوشنبه (23 بهمن ماه) در تمامی مناطق عربستان و همچنین با حضور نمازگزاران در مسجدالحرام اقامه شد.

 

ساخت مسجد در خانه سالمندان شارجه
به گزارش شبکه خبری «الاتحاد» با دستور دکتر سلطان بن محمد القاسمی؛ عضو شورای عالی حاکم شارجه، اداره امور اسلامی این شهر، کار ساخت مسجدی در خانه سالمندان واقع در منطقه الجرینه امارات را آغاز کرد.

مدیر اداره امور اسلامی شارجه، تاکید کرد: این مسجد در مساحت 200 متر مربع ساخته می‌شود و برای 100 نمازگزار ظرفیت دارد و مصلای بانوان نیز برای 40 نمازگزار ظرفیت دارد.

 

جای خالی مساجد در ۳۶ دوره جشنواره فیلم فجر

رضا صبور تهیه کتننده سینما در گفت‌وگو با شبستان گفت: جایگاه مساجد در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیون و سینما کمرنگ شده است. امروز متاسفانه هیچ دغدغه‌ای از سوی فیلم‌سازان و تهیه کنندگان در مورد تهیه آثاری در حوزه مساجد دیده نمی‌شود.

در حال حاضر دغدغه تهیه‌کنندگان سینما فروش گیشه است و متاسفانه در حوزه مساجد هیچ دغدغه‌ای در تهیه‌کنندگان دیده نمی‌شود، از طرفی هیچ حامی هم برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایی با محوریت مساجد وجود ندارد.

(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۰:۳۲
https://news.masjed.ir/u/nDk
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید