پنج شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۲۱:۲۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۸۱۳
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید محلاتی:

۱۵ مسجد در طرح «پیوند مسجد و مدرسه» شناسایی شدند

حجت الاسلام معراجی مدیر ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: ۱۵ مسجد این ناحیه برای فعالیت در طرح «پیوند مسجد و مدرسه» شناسایی شدند.

(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶) ۲۱:۲۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام مهدی معراجی با اشاره به مراسم تجلیل از فعالان قرآنی ناحیه شهید محلاتی با حضور ائمه جماعات و رابطین قرآنی در 24 مرداد، گفت: این مراسم، مکمل طرح نهضت فعالان قرآنی بود که به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد، نهم  اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

 

تجلیل از 42 امام جماعت و رابط قرآنی

وی افزود: 42 امام جماعت و رابط قرآنی ناحیه شهید محلاتی استان تهران، برای نخستین بار در مراسم روز گذشته با هدف تکریم فعالیت‌ها و تلاش‌های آنان و گسترش آموزه‌‌ها و آموزش قرآن تجلیل شدند.

 

مدیر ناحیه شهید محلاتی خاطرنشان کرد: «رابط قرآنی» فعال قرآنی و  فرهنگی مساجد در زمینه برگزاری و پیگیری برنامه‌های قرآنی است که می‌تواند مسئول دارالقرآن، دبیر کانون قرآنی، فرمانده پایگاه بسیج یا عضو هیت امناء یک مسجد باشد.

 

برگزاری جلسات همکاری طرح «پیوند مسجد و مدرسه»

وی با اشاره به جلسه «پیوند مسجد و مدرسه» با حضور ائمه جماعات فعال مساجد ناحیه شهید محلاتی در محل این ناحیه، تصریح کرد: این طرح با همکاری ادارات آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

 

معراجی ادامه داد: در هر منطقه شهرداری، 5 مسجد برای فعالیت در طرح «پیوند مسجد و مدرسه» شناسایی می‌شود؛ بنابراین 15 مسجد در ناحیه شهید محلاتی شناسایی شدند که ائمه جماعات آنان، هفته بعد با مدیران مدارس در ادارات آموزش و پرورش مناطق 12، 14 و 15 دیدار کاری دارند.

(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶) ۲۱:۲۰
https://news.masjed.ir/u/hsp
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید