چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۶
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۷۹۶
گزارشگر : ایده ایده
در نشست هماهنگی دهه فجر عنوان شد؛

آمادگی مساجد برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن

نشست هماهنگی راهپیمایی دهه فجر به منظور هماهنگی مساجد مبداء و مسیر به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۰:۲۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، نشست هماهنگی راهپیمایی دهه فجر به منظور هماهنگی مساجد مبداء و مسیر  به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

بنا بر این گزارش، ائمه جماعات و نماینده امناء بعضی مساجد هدف، به شرح فعالیت های خود در روز 22 بهمن در ابتدا و طول مسیر راه‌پیمایی پرداختند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام صداقت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، به ارائه پیشنهادات این معاونت به مساجد برای برگزاری هرچه بهتر مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مساجد با کمک مرکز رسیدگی به امور مساجد از هیچ تلاشی در با شکوه شدن این راهپیمایی عظیم، دریغ نکنند.

حجت الاسلام صداقت با تاکید بر  نقش مساجد در بهتر برگزار شدن این راهپیمایی، گفت: ایجاد غرفه در برابر مساجد به منظور پاسخگویی به شبهات مردم درباره انقلاب و ولایت و غرفه های فرهنگی دغدغه های امسال امور مساجد است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر  پیش رو در گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد بخصوص معاونت فرهنگی و اجتماعی در ارائه خدمات به مساجد مبداء و مسیر نهایت همکاری را دارد و در این رابطه علاوه بر تامین برخی نیازهای مالی آمادگی ارائه مشاوره به برگزاری هرچه بهتر مراسم را دارد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد براساس مصوبات این نشست، مقرر شد که کلیه مساجد مبداء و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، آمادگی ارائه خدمات به راهپیمایان را داشته و درب این مساجد نیز از قبل از راهپیمایی تا پایان مراسم باز باشد.

 

براساس این گزارش، در این نشست پیشنهاداتی مرتبط با گرامیداشت حماسه با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی به مساجد داده شد.

1 ـ آذین بندی مسجد و منطقه تحت پوشش مسجد

2 ـ وقایع نگاری حوادث انقلابی و برپایی نمایشگاه با استفاده از روزنامه های دوران انقلاب

3 ـ برپایی نمایشگاه دستاوردهای انفلاب

4 ـ برپایی غرفه ویژه کودکان و نوجوانان

5ـ پخش کلیپ های کوتاه انقلابی

6 ـ برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن

7 ـ چاپ پوسترهای حاوی پیام صلح و دوستی و اهدا به کودکان حاضر در راهپیمایی22 بهمن جهت همدردی با کودکان مظلوم یمن، سوریه، غزه و عراق

8 ـ برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، شبهات و ...

(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۰:۲۶
https://news.masjed.ir/u/h9F
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید