چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۰۶۴۴
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری بیستم دیماه؛

مساجد در شرایط بحرانی ظرفیت خدمت‌رسانی را داشته باشند

اظهار نظر یک استاد حوزه علمیه در رابطه با ظرفیت مساجد در شرایط بحرانی,گفتگوی امام جماعت مسجد باقرالعلوم (ع) با شبستان و اخبار جدید دنیای اسلام از عناوین مهم بسته ویژه خبری بیستم دیماه هستند.

(چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۳۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در رسانه‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجدبه نقل از خبرگزاری‌های معتبر داخلی و خارجی است.

 

نمی‌توان با «دستان خالی» برنامه‌های جذاب برگزار کرد

حجت‌الاسلام سیدمحمود مجدهاشمی امام جماعت مسجد باقرالعلوم (ع) گسترش و تنوع فعالیت‌های مساجد بدون منابع مالی کافی را کاری دشوار دانست و اضافه کرد: در دنیایی که هر روز اشکال نویی از فناوری‌ها، مهارت‌ها و دانش‌ها به وجود می‌آیند، نمی توان با دستان خالی برنامه‌های جذاب برگزار کرد.

 

جشن ولادت خامس آل عبا (ع) در مسجد «راس الحسین (ع)» قاهره

به گزارش شبکه خبری «صدی البلد» هر ساله مردم مصر از یک هفته مانده به آخرین سه شنبه ماه ربیع الثانی معروف به «شب بزرگ» که به روایتی مصادف با سالروز میلاد حضرت اباعبدالحسین (ع) است را جشن می گیرند، در همین راستا، جمعی از شهروندان مصری بعد از ظهر سه شنبه (20 دی ماه) این مناسبت را جشن گرفتند.

 

مساجد در شرایط بحران ظرفیت خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشد
یک استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم مقاوم‌سازی مساجد در شرایط بحران و زلزله، گفت: پایگاه اثرگذار مساجد باید در شرایط بحران ظرفیت خدمت رسانی به مردم را داشته باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم میرباقری در گفت و گو با شبستان با اشاره به جایگاه اثرگذار مساجد در خدمت رسانی به مردم در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله گفت: از صدر اسلام تاکنون همواره مساجد نقش خدمت رسانی و امور خیریه در جامعه داشته اند و به صورت خودجوش کمک رسانی به مردم در شرایط مختلف را انجام می دادند.

 

برنامه «مسجد؛ خانه خدا» پخش می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، این شبکه به منظور آشنایی بیشتر مردم با مساجد و تشویق آنان به حضور در این مکان مقدس، برنامه مسجد؛ خانه خدا را تولید کرده است.

 

جشن ولادت حضرت زینب (ع) در «مسجد جامع اقدسیه»
 مراسم جشن ولادت حضرت زینب (ع) 20 دی‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و  با مداحی امیر عباسی و موسی رضایی در  مسجد جامع اقدسیه برگزار می‌شود.

مسجد جامع اقدسیه، در بلوار ارتش واقع شده است.

 

آغاز عملیات بازسازی مسجد «اسامه بن زید» غزه
عملیات بازسازی مسجد اسامه بن زید؛ مسجدی که از سوی صهیونیست‌ها در جنگ اخیر غزه تخریب شده بود، صبح روز گذشته (دوشنبه 18 دی ماه) در محله التفاح در شرق غزه آغاز شد.

(چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۳۱
https://news.masjed.ir/u/w0k
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید