شنبه / ۲ دی ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۰۴۳۱
گزارشگر : ایده ایده
حجت‌الاسلام کرمانی:

همایش «بانوان فعال مسجدی» ناحیه شهید بهشتی برگزار می‌شود

مدیر ناحیه شهید بهشتی گفت: همایش بانوان فعال مسجدی به همت ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

(شنبه ۲ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۱۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان: حجت الاسلام محسن کرمانی از برگزاری جلسات هم‌اندیشی هیئت امنای مساجد در ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و گفت: این جلسات با هدف هم‌اندیشی و هم افزایی میان اعضای این هیأت برگزار می‌شوند.

 

وی از برگزاری همایش«مسجد و بانوان» خبر داد و افزود: با توجه به نامگذاری مجدد امسال به این شعار، در همین زمینه همایش ناحیه‌ای بانوان فعال در مساجد این ناحیه برگزار می شود، که در آن به موضوعاتی چون جذب خواهران جوان، نوجوان و دانش‌آموز به مساجد، ایجاد جاذبه در برنامه‌ها با محوریت بانوان و سایر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با بانوان می‌پردازد.

 

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، ادامه داد: همچنین با توجه به نقش بی‌بدلیل بانوان در پویایی و روند فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مسجد، این هم‌اندیشی در فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی مسجد برگزار می‌شود.

 

کرمانی اظهار کرد: هم‌اندیشی هیئت امنای ۳۰۰ مسجد این ناحیه هم به منظور تبادل نظر و هم‌افزایی میان اعضای آن‌ها برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: سال گذشته در دیدار ائمه جماعات با رهبر انقلاب، ایشان به ثبت رویدادها و تاریخ‌نگاری مساجد تاکید داشتند، به همین جهت تلاش کرده‌ایم تا با برگزاری جلسات توجیهی با ائمه جماعات مساجد در این زمینه با ائمه جماعات تبادل نظر شود.

(شنبه ۲ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۱۸
https://news.masjed.ir/u/nCg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید