چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۰۴۱۰
گزارشگر : ایده ایده
با ارائه حجت‌الاسلام حق جو:

جلسه اخلاق ناحیه نواب صفوی برگزار شد

جلسه درس اخلاق ناحیه‌ای ویژه ائمه جماعات ناحیه شهید نواب صفوی(ره ) با حضور ائمه جماعات، سرپرست معونت فرهنگی و اجتماعی، مدیرآموزش معاونت جذب و آموزش و مدیر ناحیه نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در مسجد کمیل برگزار شد.

(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۲۱
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، جلسه درس اخلاق ناحیه‌ای ویژه ائمه جماعات ناحیه شهید نواب صفوی(ره ) با حضور ائمه جماعات، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، مدیرآموزش معاونت جذب و آموزش و مدیر ناحیه نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارشنبه بیست و نهم آذرماه در مسجد کمیل برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام مجیدی مدیر ناحیه شهید نواب صفوی با تشریح اهداف و سیاست های مرکز رسیدگی به امور مساجد نسبت به توانمندسازی ائمه جماعات امناء و خدام، گفت: ناحیه تمام توان خود را برای اجرای برنامه‌ها به کار گرفته و تا کنون برنامه های مصوب سالیانه را طبق برنامه اجرا کرده است .

در ادامه حجت الاسلام حق جو از اساتید اخلاق با بیان احادیث و روایات درباره حلم و بردباری، گفت: امام جماعت باید دارای حلم بسیار باشد و خداوند جواب آن را خواهد داد. 

وی با بیان تذکراتی در خصوص مدیریت مسجد گفتند ائمه جماعات باید مراقبت ویژه‌ای در مباحث مالی، برخورد با مردم، جذب جوانان و نوجوانان و برخورد با بانوان داشته باشند.

در این جلسه حجت الاسلام صداقت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد توضیحاتی پیرامون سرگذشت پژوهی مساجد ارائه کرد.

در پایان این جلسه حجت الاسلام پرویزی مدیرآموزش نیز  به تشریح برنامه‎های آموزشی پرداخت و از شرائط جدید برای جذب ائمه جماعات و معرفی به عنوان امام جماعت به مساجد خبر داد.

 

 


(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۲۱
https://news.masjed.ir/u/mnc
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید