سه شنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۳
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۳۳۶
گزارشگر : ایده ایده
بازدید حجت‌الاسلام صداقت از ایکنا:

تاکید امور مساجد بر همکاری‌های مشترک با سایر نهادها

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد از سازمان قرآنی دانشگاهیان و خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۰۳

به گزارش  پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صداقت، سرپرست معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در اولین بازدید خود از خبرگزاری‌ها پس از تصدی این مسئولیت، از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.
وی در بازدید از سازمان قرآنی دانشگاهیان و بخش‌های مختلف خبرگزاری ایکنا، از سرویس فعالیت‌های قرآنی، سرویس معارف، سرویس اجتماعی، سرویس سیاست و اقتصاد، سرویس ادب و هنر، سرویس بین‌الملل، کانون خبرنگاران(نبا) و استودیو مبین بازدید کرد.
در این بازدید که بیش از دوساعت به طول انجامید، جلسه مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین صداقت و حمید صابرفرزام، رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان و مدیرمسئول خبرگزاری ایکنا برگزار شد.
سرپرست معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در این جلسه ضمن ارزنده شمردن اقدامات سازمان قرآنی دانشگاهیان، نقش خبرگزاری بین‌المللی قرآن در پوشش جلسات قرآنی مساجد و اخبار مربوط به کانون‌های مساجد را کلیدی توصیف کرد.
صداقت با بیان اینکه مسجد باید محور فعالیت‌های قرآنی باشد، افزود: ما برنامه‌‌ریزی‌های فرهنگی متعددی در این مساله انجام داده‌ایم و در این راه از همه مجموعه‌های قرآنی همچون خبرگزاری ایکنا کمک می‌گیریم.
وی با بیان اینکه هرچه برای قرآن کار کنیم کم است، گفت: استاد قرائتی به من فرمود بعد از پنجاه سال کار قرآنی فکر می‌کنم برای قرآن، کاری نکرده‌ام از بس که قرآن عمیق و معارف آن تمام‌ناشدنی است.
حمید صابرفرزام، رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان و مدیرمسئول خبرگزاری ایکنا نیز با بیان اینکه مساجد برای قرآن ساخته شده‌اند، گفت: در کنار زمینه‌های متعددی که برای همکاری وجود دارد، به طورخاص در زمینه آموزش خبرنگاری تخصصی به فعالان قرآنی مساجد توسط کانون خبرنگاران نبا و ایده‌پردازی قرآنی توسط مرکز رشد و فناوری‌های قرآنی، آمادگی کامل وجود دارد.
در پایان این بازدید، مصاحبه با حجت‌الاسلام صداقت با خبرگزاری ایکنا در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان ضبط شد.
گزارش تصویری این بازدید را اینجا ببینید.

(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۰۳
https://news.masjed.ir/u/je1
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید