شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۳۳۳
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری 25 آذزماه:

نشست «فضای مجازی؛ فرصت‌ها وتهدیدها» در «مسجد جامع غدیرخم»

نشست «فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدها» در «مسجد جامع غدیرخم»، پخش اذان یکپارچه از مساجد «طفیله» اردن، ساماندهی ۷۰ هزار مبلغ مساجد در سامانه «سَجام» و طرح ۲۴ ساعت تحصیل و تزکیه دانش‌آموزان در مسجد روح‌الله از عناوین مهم بسته ویژه خبری 25 آذرماه هستند.

(شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۳۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجد با محوریت کمک‌های مردمی و مساجد به هموطنان آسیب دیده در کرمانشاه به نقل از خبرگزاری‌های معتبر داخلی و خارجی است.

نشست«فضای مجازی؛ فرصت ها و تهدیدها» در مسجد جامع غدیرخم

نشست «فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدها» با سخنرانی روح الله مومن‌نسب، ۲۷ آذرماه و کرسی تلاوت قرآن کریم در تاریخ ۲۶ آذرماه با حضور محمد مهدی بیگی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع غدیرخم برگزار می‌شود. مسجد جامع غدیرخم در خیابان پاسدران، خیابان شهید کشوری، خیابان مسجد واقع شده است.

پخش اذان یکپارچه از مساجد «طفیله» اردن

مدیریت کل اوقاف استان طفیله اردن تدابیر فنی و اداری را برای پخش اذان یکپارچه از 190 مسجد اتخاذ کرده است. طفیله در ۱۸۰ کیلومتری شهر عمان پایتخت اردن قرار دارد.

ساماندهی ۷۰ هزار مبلغ مساجد در سامانه «سَجام»

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: تاکنون  ۷۰ هزار نفر از اعضای شبکه تبلیغ مساجد را در سامانه سجام (ساماندهی جامعه اعزام مبلغ)ساماندهی کرده‌ایم.

۲۴ ساعت تحصیل و تزکیه دانش‌آموزان در مسجد روح‌الله

دانش آموزان در این طرح علاوه بر شرکت در نماز جماعت و سایر برنامه های هفتگی مسجد روح الله، با تشکیل حلقه‌های معرفتی با معارف قرآن و عترت و احکام دین آشنا می شوند و سرگروه‌ها نیز اشکالات آنان را نیز برطرف می‌کنند و به پرسش‌های آنان پاسخ می‌دهند. این طرح به مشکلات درسی دانش‌آموطان نیز پرداخته است. مسجد روح‌الله در تهران، افسریه، خیابان چهارم، نبش خیابان 38 (تارخ) واقع شده است.

جنگنده های سعودی مسجدی را در «صعده» بمباران کردند

حمله جنگنده های سعودی به شهرهای «غمر» و «الظاهر» در استان صعده، منجر به تخریب یک مسجد و شهادت دو زن شد.

جلسات تفسیر قرآن در «مسجد امام محمدتقی (ع)» برگزار می شود

جلسات تفسیر قرآن، ظهرها پس از اقامه نماز عصر و تلاوت یک صفحه از قرآن، در مسجد امام محمدتقی (ع) برگزار می‌شود. 

ممنوع شدن عکس گرفتن حجاج در مسجد النبی و مسجد الحرام

حکومت عربستان با وضع قانونی گرفتن عکس توسط حجاج در مسجد النبی و مسجد الحرام را ممنوع کرد.

(شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۳۸
https://news.masjed.ir/u/p2d
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید