دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۷
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۲۵۷
گزارشگر : محمد قدس
مدیر ناحیه شهید اشرفی اصفهانی:

کمک ۵۴ میلیون تومانی مساجدشهریار به زلزله‌زدگان

مدیر ناحیه شهید اشرفی اصفهانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: در حدود ۱۰۰ مسجد این ناحیه، کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان گردآوری شد که از جمله آن‌ها جمع‌آوری مبلغ ۵۴ میلیون تومان کمک نقدی بود.

(دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۴۷

حجت‌الاسلام عبدالحسین حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان، درباره اقدامات صورت گرفته در مساجد ناحیه شهید اشرفی اصفهانی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: 100 مسجد ناحیه شهید اشرفی اصفهانی همواره در زمان وقوع حوادث در کشور، آماده فعالیت و مشارکت در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان آن‌ها هستند.
 

وی افزود: ما در همان ساعات نخستین زمین لرزه در غرب کشور با تمام ائمه جماعات ناحیه شهید اشرفی اصفهانی تماس گرفتیم تا در مساجد آن‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای ارسال به مناطق آسیب‌دیده گردآوری شوند.
 

مدیر ناحیه شهید اشرفی اصفهانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، خاطرنشان کرد: آمار به دست رسیده از کمک‌های نقدی 20 درصد از مساجد این ناحیه حدود 54 میلیون تومان بود که به حساب هلال احمر جمهوری اسلامی واریز شد.

 
حجت الاسلام حیدری در مورد کمک‌های غیرنقدی مساجد ناحیه شهید اشرفی اصفهانی به آسیب‌دیدگان زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: از سوی مردم شهرستان شهریار چند دستگاه کامیون برای انتقال کمک‌های غیر نقدی مردم اختصاص یافت که شامل وسایل گرمایشی، خوراکی، بهداشتی، چادر اسکان و ... بود و خوشبختانه به تا به امروز همه آن اقلام به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

 
وی اضافه کرد: در برخی از مساجد ناحیه شهید اشرفی اصفهانی نیز مردم خود به صورت خودجوش کمک‌های مردمی را به دست آسیب‌دیدگان زلزله غرب کرمانشاه رساندند.

(دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۴۷
https://news.masjed.ir/u/m8m
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید