شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۴
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۲۴۰
گزارشگر : محمد قدس
حجت الاسلام هدایتی:

رفع نیاز مسلمانان یکی از کارکردهای مهم مساجداست

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران به مشارکت حداکثری مساجد در کمک رسانی به مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: محور فعالیت مساجد، همدستی و مساعدت به نیازمندان است.

(شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام مهدی هدایتی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در محل جمع آوری کمک های مردمی شهرستان پاکدشت به زلزله زدگان استان کرمانشاه با ابراز همدردی و عرض تسلیت به زلزله‌زدگان غرب کشور در باب مشارکت حداکثری مساجد در امر کمک رسانی، خاطرنشان کرد: از صدر اسلام تاکنون یکی از کارکردهای مساجد به عنوان کانون  همدردی و توجه به رفع نیاز مسلمانان بوده و هست.

وی با آرزوی سلامتی و بهبودی هرچه سریعتر مصدومان زلزله به جمع آوری گسترده کمک‌های مردمی برای آسیب دیدگان این زلزله توسط مساجد پاکدشت اشاره کرد و افزود: محور فعالیت مساجد، همدستی و مساعدت به نیازمندان است.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در پردیس دانشگاه نگاه مؤمنین برای حل مشکلاتشان را معطوف به مسجد دانست و گفت: ائمه جماعات در امر کمک رسانی باید خودشان پیش قدم باشند و با بیان اهداف مقدس رسول الله(ص) از ساخت و بنای مسجد توجه نمازگزاران به رفع حوائج مسلمانان را جلب کرده و مردم را به مشارکت در کمک رسانی تشویق کنند.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) پاکدشت با اظهار کمک های حداکثری مردم از طریق مساجد، اعتماد و علاقه مردم به مساجد را دارای قدمت تاریخی دانست و ابراز کرد: زلزله اخیر باعث همگرایی مضاعف مردم ایران شد.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی مردم ابراز کرد: کمک‌های مردمی فراوانی از مساجد پاکدشت از جمله چادر، پتو و مواد خوراکی و برای کمک به زلزله‌زدگان ارسال شده است.

(شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۲۴
https://news.masjed.ir/u/v91
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید