چهارشنبه / ۸ آذر ۱۳۹۶ / ۱۸:۳۲
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۲۳۵
گزارشگر : محمد قدس
مدیر ناحیه شهید مدرس:

دور جدید امداد مساجد با طرح «هر مسجد یک کانکس»

حجت الاسلام ضائفی با اشاره به ۳۵ مسجد فعال در ناحیه شهید مدرس، گفت: همه مساجد و مردم منطقه پیشوا با وجود محرومیت‌هایی که در محلات خود دارند با جان و دل برای کمک به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده تلاش می‌کنند.

(چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶) ۱۸:۳۲

حجت الاسلام مهدی ضائفی، مدیر ناحیه شهید مدرس مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد در رابطه با کمک‌های مساجد ناحیه پیشوا به هموطنان زلزله زده، گفت: بعد از واقعه دردناکی که در استان کرمانشاه رخ داد، از سوی ناحیه با توجه به وسعت فاجعه و نیازها، به تمام مساجد برای کمک به مناطق آسیب دیده ابلاغ شد.

وی در ادامه افزود: در عین حال که منطقه پیشوا از مناطق محروم است اما مبالغ نقدی و غیرنقدی اعم ازلباس گرم، پتو و اقلام خوراکی در سطح مساجد این ناحیه بسیار خوب بوده است.

مدیر ناحیه پیشوای مرکز رسیدگی به امور مساجد ابراز داشت: در موج دوم کمک‌ها که بحث اسکان دائم مطرح و پوشش دهی آن به کمیته امداد امام خمینی(ره) سپرده شده بود، سهم ناحیه پیشوا ۲ الی ۳ واحد مسکونی بود که مساجد در این خصوص نیز در حال همکاری و جمع آوری مبالغ نقدی جهت کمک به ساخت واحدها هستند.

وی با اشاره به موج جدید سرما در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، ابراز داشت: در مراحل بعدی امداد به دلیل هوای بسیار سردی که در مناطق زلزله زده وجود دارد، کمک‌ها با شعار «هر مسجد یک کانکس» در حال جمع آوری هستند.

حجت الاسلام ضائفی بیان داشت: مساجد این ناحیه نیز مانند مناطق دیگر برای خرید کانکس در تلاش هستند و سعی در جمع آوری و هدایت کمک ها برای خرید کانکس دارند.

وی در پایان با اشاره به ۳۵ مسجد فعال در ناحیه پیشوای مرکز رسیدگی به امور مساجد، خاطرنشان کرد: همه مساجد و مردم این ناحیه با وجود محرومیت‌هایی که در محلات خود دارند اما با جان و دل برای کمک به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده تلاش می‌کنند.

(چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶) ۱۸:۳۲
https://news.masjed.ir/u/w8m
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید