سه شنبه / ۷ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۲۲۰
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری 7 آذزماه:

«مسجد پنبه چی» به خیابان ولیعصر (عج) متصل می‌شود

اتصال «مسجد پنبه‌چی» به خیابان ولیعصر (عج)، ​درخواست پارلمان مصر برای نصب دوربین‌های امنیتی مقابل مساجد، تقدیر از فعالان بسیجی در «مسجد‌النبی‌(ص)» و سخنرانی محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران در سالن همایش‌های مسجد بقیه‌الله تهران از عناوین مهم بسته ویژه خبری هفتم آذرماه است.

(سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۰۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجد با محوریت کمک‌های مردمی و مساجد به هموطنان آسیب دیده در کرمانشاه به نقل از خبرگزاری‌های معتبر داخلی و خارجی است.

 

«مسجد جامع اموی» با حمایت مالی روسیه مرمت می‌شود

مهندس معماری و مورخ سوری به روزنامه نگاران، گفت: کارشناسان، خسارت‌های ناشی از اقدامات گروه‌های مسلح تروریست در این مسجد را برآورد کرده و در تلاش هستند میزان جدیت تخریب‌های وارده را تخمین بزنند، زیرا  چوب درهای اصلی مسجد و پنجره‌های آن از درختانی است که در سوریه نمی‌روید. هنگامی که منطقه قرارگیری مسجد جامع اموی به دست تروریست‌های «جبهه النصره» افتاد، بخش‌هایی از محتویات آن به سرقت رفت و اجزایی از آن از جمله مناره تاریخی آن تخریب شد.

«مسجد پنبه چی» به خیابان ولیعصر (عج) متصل می‌شود
فاز دوم مسجد پنبه‌چی و اتصال آ‌ن به خیابان ولیعصر (عج) با خریداری ملک همجوار ‌آن در دستور کار قرار گرفت. حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد پروژه نوسازی مسجد پنبه‌چی به اتمام رسیده است، گفت: از سال 92 پروژه نوسازی مسجد پنبه‌چی واقع در خیابان ولیعصر (عج) آغاز شد و با کمک‌های مردمی و منابع دولتی، فاز اول این مسجد، اخیرا به بهره‌برداری رسید و شبستان‌های مسجد برای اقامه نماز جماعت قابل استفاده هستند.

درخواست پارلمان مصر برای نصب دوربین‌های امنیتی مقابل مساجد
به دنبال وقوع حادثه تروریستی در مسجد الروضه، جمعی از نمایندگان پارلمان مصر نصب دوربین‌های امنیتی مقابل مساجد و اماکن عبادی را خواستار شدند.

تقدیر از فعالان بسیجی در «مسجد النبی (ص)»

حجت‌الاسلام ابراهیم اکبری امام جماعت مسجد النبی (ص) از برگزاری مراسم بزرگداشت روز بسیج مستضعفان در مسجدالنبی (ص) محله کوی دانشگاه تهران، امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خبر داد. این مراسم با سخنرانی آیت الله حسین ردایی و حجت الاسلام اکبری در این مسجد همراه با تقدیر از خدمات بسیجیان و فعالان فرهنگی آن انجام می‌شود.

مسجد النبی (ص) در خیابان کارگرشمالی، روبروی کوی دانشگاه تهران واقع شده است.

دشمن در پی ایجاد «بسیج‌هراسی» است

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (سه‌شنبه 7 آذر) با حضور در سالن همایش‌های مسجد بقیه‌الله تهران طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج رمز موفقیت انقلاب اسلامی بوده است. 

 

 

(سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۰۹
https://news.masjed.ir/u/lwg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید