چهارشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۰۱۸۲
گزارشگر : ایده ایده
همزمان با هفته بسیج؛

350 مهد قرآن در مساجد کشور افتتاح می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان کشور از افتتاح ۳۵۰ مهد قرآن همزمان با هفته بسیج در مساجد سراسر کشور، خبر داد.

(چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۳۱
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، مینو اصلانی از افتتاح ۳۵۰ مهد قرآن در مساجد در سراسر کشور همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه، با شعار «بسیج؛ مظهر مردم‌سالاری دینی» آغاز می‌شود و تا پنجم آذرماه ادامه دارد که افتتاح مهدهای مساجد از جمله برنامه‌های ما در این هفته است.

وی افزود: تعداد مهدهای کودک قرآنی در سراسر کشور در حال حاضر، بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ مورد است که با افتتاح این موارد جدید تعداد آن‌ها به ۳۴۵۰ مهد افزایش می‌یابد.

 

رییس بسیج جامعه زنان کشور، خاطر نشان کرد: در همین راستا تابستان گذشته برای مربیان مهدهای قرآنی دوره‌هایی آموزشی برگزار شد و در خلال آن ۱۲ جلد کتاب با موضوعات مبانی اعتقادی، انقلابی و آشنایی نونهالان با مسایل تربیتی و رفتار والدین تهیه شد و در اختیار این مربیان قرار گرفت.


اصلانی با اشاره به اینکه برای پدران و مادران کودکان حاضر در مهدهای قرآنی نیز ویژه‌برنامه‌هایی در زمینه پرورش استعدادهای کودکان در نظر گرفته شده است، گفت: رونمایی از ۵ جلد کتاب تحت عنوان «الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی» «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» و دو نماهنگ در مورد جایگاه زن در انقلاب اسلامی ایران، بخش دیگری از برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در هفته بسیج هستند.

               

(چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۳۱
https://news.masjed.ir/u/k8R
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید