چهارشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۱۸۰
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید مطهری:

مساجد ناحیه شهید مطهری در حال جمع‌آوری کمک‎های مردمی

حجت الاسلام میرشاه ولد در خصوص میزان کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: ۲۱۵ مسجد ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان غرب کشور را جمع‌آ‌وری می‌کنند.

(چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۰۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام سید محمدحسین میرشاه ولد مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد، با اشاره به اینکه تمامی مساجد ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد، مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان هستند، گفت: ارزش ریالی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان کرمانشاه تا کنون(4 آذر) قریب به 450 میلیون تومان است، که طبق درخواست رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به حساب هلال احمر واریز می‌شود، تا آنان این کمک‌ها را به شکل مطلوب به دست زلزله‌زدگان برسانند.

مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد، اظهار کرد: از مسئولان مساجد این ناحیه خواسته شده است تا کمک‌های مورد نیاز  اعم از مواد غذایی، وسایل گرمایشی، دارو و غیره را جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال کنند. از تعداد 200 مسجد فعال ناحیه شهید مطهری،  95 مسجد تا کنون گزارش جمع آوری کمک های مردمی را به ناحیه ارائه نموده اند.

 

یادآور می‌شود؛ ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد شامل مناطق ۶، ۵، ۳، ۲ و ۲۲ شهرداری است.

(چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۰۹
https://news.masjed.ir/u/jlp
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید