سه شنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۱۶۸
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید بهشتی:

دومیلیارد تومان از مساجد ناحیه شهید بهشتی برای زلزله زدگان جمع آوری شد

حجت الاسلام محسن کرمانی با بیان اینکه حدود 300 مسجد موجود در ناحیه شهید بهشتی(ره)مشغول به جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان هستند، گفت: کمک‌های مردمی جمع آوری شده در این مساجد قریب به دو میلیارد تومان وجه نقد و هزار کامیون اقلام غیر نقدی اعلام شده است.

(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۵۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام محسن کرمانی مدیر  ناحیه شهید بهشتی(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد (شرق تهران)، در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی مسجد، درباره اقدامات صورت گرفته در مساجد این ناحیه برای زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: هنوز نمی‌توان آمار دقیق از کمک‌های جمع آوری شده ارائه کرد اما می‌توان گفت نوع دوستی ملت در زمینه کمک رسانی به مردم زلزله زده بسیار قابل توجه و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه در ناحیه شهید بهشتی(ره) حدود 300 مسجد به جمع آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور فعال هستند، ابراز کرد: آماری که از جمع آوری کمک‌های نقدی مردم از این تعداد مسجد موجود در ناحیه شهید بهشتی(ره) به دست ما رسیده آن است که هر یک از این مساجد حدود 3 تا 5 میلیون تومان کمک‌های نقدی از مردم دریافت کرده‌اند که جمع این ارقام قریب به دومیلیارد تومان می‌رسد.

حجت الاسلام کرمانی میزان کمک‌های غیر نقدی جمع آوری شده از این مساجد را هزار کامیون بیان کرد و اظهار داشت: هر یک از این مساجد تا به امروز حدود سه کامیون اقلام مورد نیاز مانند مواد غذایی، وسایل گرمایشی، دارو و غیره را جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال کرده‌اند.

مدیر  ناحیه شهید بهشتی(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: برخی از این مساجد کمک‌های جمع‌آوری شده را به هلال احمر و برخی دیگر مستقیما به مناطق زلزله زده برده و بین مردم زلزله زده تقسیم کرده‌اند.

ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، مساجد مناطق 4 ،7 ،8 و 13 شهرداری را شامل می‌شود.

(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۵۴
https://news.masjed.ir/u/nx5
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید