جمعه / ۲۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۷
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۱۴۰
گزارشگر : محمد قدس
مدیر ناحیه شهید نواب صفوی:

همه ارکان مدیریتی مساجد برای کمک به زلزله زدگان فعال است

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: ارکان مدیریتی مساجد اعم از بسیج، هیئات امنا و سایر اقشار اثرگذار مسجدی مشغول جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان هستند.

(جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۵۷
حجت‌الاسلام مهران مجیدی مدیر  ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد، درباره اقدامات صورت گرفته برای زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: پس از وقوع ضایعه دردناک و تالم برانگیز زلزله برای ملت ایران و به ویژه مردم پهلوان پرور کرمانشاه و صدور پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی به زلزله زدگان، بلافاصله دفتر مساجد برای امدادرسانی به زلزله زدگان فعال شد.

 

وی افزود: به حمدالله در تعامل مستقیم با مساجد و صحبت حضوری با ائمه جماعات مساجد ناحیه همه عزیزان و اقشار مختلف مردم برای کمک رسانی فعال شدند.

 

حجت‌الاسلام مجیدی ادامه داد: ارکان مدیریتی مساجد اعم از بسیج، هیات امنا و سایر اقشار اثرگذار مسجدی اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی داشتند، برای مثال یکی از مساجد ناحیه حداقل 5 یا 6 کامیون، مسجد خودمان بیش از دو خاور، 5 تن برنج، میلیون‌ها تومان پول برای کمک رسانی جمع آوری کرده و ارسال نموده است.

 

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: جمع آوری کمک‌های غیرنقدی به بر عهده بسیج محل قرار گرفته که پس از هر سری در اولین فرصت به دست زلزله زدگان ارسال می‌شود.
 
(جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۵۷
https://news.masjed.ir/u/m0d
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید