یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۲
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۰۶۶
گزارشگر : محمد قدس
حجت‌الاسلام کرمانی خبر داد:

تهیه جهیزیه ۶۰ نوعروس در مساجد شرق تهران

جهیزیه ازدواج ۶۰ نوعروس نیازمند در مساجد شرق تهران، با مشارکت خیرین نمازگزار و کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه می‌شود.

(یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۲۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام محسن کرمانی در گفت‌وگو با شبستان، از تهیه جهیزیه برای ۶۰ نفر از دختران خانواده‌های نیازمند به همت خیرین و نمازگزاران مساجد ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد.
 

وی خاطر نشان کرد: با کمک‌های جمع‌آوری شده، کالاهای اساسی همچون تلویزیون، ظروف چینی و کریستال، یخچال و ماشین لباسشویی و  اجاق گاز برای آنان خریداری می‌شود.


مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، خاطر نشان کرد: تلاش ما در این راستا است که به همت نمازگزاران، خیرین و اهالی محله و با انجام تبلیغات و ارتباط چهره به چهره، خانواده‌های نیازمند در این زمینه شناسایی شوند و با تبلیغات گسترده در این زمینه از مردم بخواهیم که در اجرای این طرح مشارکت کنند.


کرمانی با اشاره به اینکه یکی از پایگاه‌های ایجاد مراکز نیکوکاری، مساجد هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه مساجد از معنویت خاصی برخوردار هستند، بنابراین با استفاده از مشارکت مردمی می‎توان در جهت خدمت‎رسانی به مردم موفق‎تر عمل کنند.

 
یادآور می‌شود؛ با توجه به ضرورت ایفای نقش مساجد در ارائه خدمات اجتماعی به مردم،  طرح «هر مسجد؛ یک جهیزیه» در مساجد استان تهران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

(یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۲۲
https://news.masjed.ir/u/jmm
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید