چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۰۰۵۱
گزارشگر : محسن عزیزی

«چادر قرآنی زیارت میلیونی اربعین» در جاده یا حسین(ع)

مرکز قرآن کریم مؤسسه «المصطفی(ص)» در نجف اشرف از اتمام آمادگی‌ها برای آغاز طرح «چادر قرآنی زیارت میلیونی اربعین» در مسیر نجف به کربلا موسوم به جاده «یا حسین(ع)» خبرداد.

(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶) ۱۶:۰۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف؛ این طرح با مشارکت ۳۰ داوطلب قرآنی زن و مرد در طول مدت زیارت اربعین در جاده «یا حسین(ع): مسیر نجف به کربلا»  عمود ۲۷۶ و با همکاری موکب الزهراء(س) در چادری به وسعت ۵۰ متر مربع برگزار می‌شود. 
 
بر اساس اعلام مدیریت مرکز قرآنی مؤسسه «المصطفی(ص)»، همه مقدمات اجرای این طرح با نظارت «سید رشید حسینی»، سرپرست انجام شده و این چادر به مدت ۱۰ روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۸ شب پذیرای زائران حسینی است.   
 
قرائت سوره فاتحه برای شهدا و روزشمار قرائت، اهدای ختم‌های قرآنی به شهدای عراق، کتابت مصحف شریف به خط  زائران، محافل شبانگاهی قرائت قرآن، پخش اذان و قرائت قرآن قبل از اذان، بیان نظرات مراجع دینی در ارتباط با قرائت صحیح، راهنمای زائر کوچک، حجاب صحیح، توزیع هدایا به زائران از جمله برنامه‌های این چادر قرآنی به شمار می‌رود.  
 
گفتنی است، مرکز قرآنی مؤسسه «المصطفی(ص)» سال گذشته نیز طرح (ایستگاه قرآنی در زیارت اربعین) را برپا کرد که ۶ هزار زائر از کشورهای عراق، ایران، عربستان، لبنان، سوریه، اردن و پاکستان در برنامه‌های آن شرکت کردند.
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶) ۱۶:۰۸
https://news.masjed.ir/u/m06
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید