دوشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۲
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۰۲۷
گزارشگر : ایده ایده
مدیرناحیه شهید بهشتی خبر داد:

برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در برخی مساجد شرق تهران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام کرمانی گفت: ویژه برنامه‌های ماه صفر در مساجد جامع محمدیه، امام عصر(عج) علی بن ابیطالب (ع) برگزار می‌شود.

(دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶) ۱۵:۳۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام محسن کرمانی به برنامه‌های برخی از مساجد ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد در ماه صفر اشاره کرد و گفت: سلسله جلسات طرح آموزش قرآن کریم در مسجد حضرت امام عصر (عج) به نشانی سبلان شمالی، خیابان شهید موسوی با آموزش و تفسیر قرآن کریم توسط استاد آقامحمدی روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین همزمان با ماه صفر مسابقه کتابخوانی مسابقه بزرگ کتابخوانی زیارت از کتاب«زیارت عاشورا از نگاهی دیگر» با نگاهی به مستندات تاریخی و حدیثی زیارت عاشورا و بررسی آموزه های تربیتی و اعتقادی آن به همت مسجد لیله القدر واقع در تهران نو برگزار می‌شود و آخرین مهلت تحویل پاسخ نامه‌های آن تا ۳۰ آبان ماه اعلام شده است.

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، اظهار کرد: همچنین در مسجد علی بن ابیطالب(ع) واقع در تهرانپارس، خیابان جشنواره هم سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم جز ۳۰ قرآن با حضور حجت الاسلام هادی و دوره‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، و نغمات قرآنی با حضور حجت الاسلام رمضانی روزهای یکشنبه هر هفته برپا می‌شود.

کرمانی از برگزاری مراسم سوگواری دهه اول ماه صفر در مسجد جامع محمدیه به نشانی خیابان سید خندان، خیابان شهید کابلی از دوم آبان ماه به مدت سه شب خبر داد و گفت: اهدای بسته های لوازم التحریر ویژه خانواده های نیازمند هم در مسجد حضرت امام جعفر صادق(ع) واقع در تهرانپارس، خیابان وفادار به امامت حجت الاسلام گوهری انجام می شود. در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) واقع در خیابان رسالت هم سلسله جلسات بیان احکام و سلسله جلسات مهدویت برگزار می‌شود.

 

(دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶) ۱۵:۳۲
https://news.masjed.ir/u/jc5
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید