یکشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۰۰۲۲
گزارشگر : ایده ایده
به همت مسجد روح‌الله افسریه؛

نشست هم اندیشی نقش بانوان در مسجد برگزار می‌شود

مسئول شورای فرهنگی مسجد روح الله افسریه گفت: در راستای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت مرکز رسیدگی به امور مساجد و تحقق شعار مسجد و بانوان، مسجدروح الله افسریه جلسه هم اندیشی بررسی راهکارها و اقدامات عملی حضور و جذب بانوان در مساجد را برگزار می‎کند.

(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۵:۳۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام حسین دقیقی شاهرودی مسئول شورای فرهنگی مسجد روح الله افسریه از برگزاری نشست هم اندیشی نقش بانوان در مساجد خبر داد.

حجت الاسلام حسین دقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد گفت: با توجه به اینکه سال 1396 از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد با عنوان مساجد و بانوان نامگذاری شده است، مسجد روح الله افسریه با توجه به نقش بی بدلیل بانوان در پویایی و روند فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی مسجد، اقدام به برگزای جلسه هم‌اندیشی بررسی راهکارها و حضور هر چه بیشتر و فعال‌تر بانوان در فعالیتهای تربیتی و فرهنگی مسجد کرده است.

وی فزود این نشست به موضوعاتی چون جذب خواهران جوان، نوجوان و دانش آموز به مسجد، ایجاد جاذبه در برنامه‌ها با محوریت بانوان و سایر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با بانوان می‌پردازد.

حجت الاسلام دقیقی در پایان گفت: نشست هم اندیشی نقش بانوان در مساجد  10 آبانماه جاری ساعت 15 در محل مسجد روح الله برگزار می‎شود.

یادآور می‌شود مسجد روح‌الله در افسریه - خیابان ۳۸ - نبش ۱۵ متری چهارم واقع شده است.

همایش هم اندیشی بانوان  

(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۵:۳۷
https://news.masjed.ir/u/l8b
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید