چهارشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۶
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۹۹۵
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری سوم آبان؛

۱۰ مسجد تهران مزین به نام حضرت رقیه(ع) هستند

۱۰ مسجد تهران مزین به نام حضرت رقیه (ع)،ساخت مسجدی با ۹۹ گنبد مزین به اسماءالله، در استرالیا،سوگواری شهادت امام حسین (ع) در «مسجد ارشاد» و «جامع نبی اکرم(ص)» و حمله ۵۰ شهرک‌نشین به مسجدالاقصی از عناوین مهم این بسته ویژه خبری هستند.

(چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۱۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد,بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجد به نقل از خبرگزاری‌های ایکنا, ایسنا، شبستان، ایسنا، ابنا، مهر، تسنیم، فارس و رسانه‌های معتبر خارجی است.

10مسجد تهران مزین به نام حضرت رقیه (ع)

شهر تهران دارای بیش از ۱۹۰۰ مسجد است، که از میان آن‌ها تعداد بسیاری به نام ائمه معصومین (ع) و اهل بیت نبی مکرم اسلام (ص) و فرزندان گرامی ایشان هستند، از میان ۱۹۰۰ این مسجد، ۱۰ مسجد تهران مزین به نام حضرت رقیه(ع) هستند.

مسجدی با ۹۹ گنبد مزین به اسماءالله، در استرالیا افتتاح می‌شود

 جدیدترین مسجد شهر سیدنی در استرالیا که معماری مدرن آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده، پس از ۱۰ سال برنامه‌ریزی، سرانجام قرار است، ماه آینده، دسامبر ۲۰۱۷ افتتاح شود.

ساخت ۸۰ مسجد در شارجه امارات

 اداره امور اسلامی شارجه از ساخت 80 مسجد در شهر شارجه و دو منطقه مرکزی و شرقیه خبر داد.

سوگواری شهادت امام حسین (ع) در «مسجد ارشاد» برگزار می‌شود

 مجلس روضه و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله (ع) از ابتدای دهه اول صفر همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع ارشاد آغاز شده و به مدت 10 شب ادامه دارد.حجت‌الاسلام حسن خداشاهی، سخنران این ده شب سوگواری حسینی است و مهدی خادم در آن، مداحی می‌کند.مسجد جامع ارشاد در نشانی شهر ری، میدان نماز واقع شده است.

سوگواری حسینی در مسجد جامع نبی اکرم (ص) برگزار می‌شود

 مراسم سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) در دهه‌های اول و دوم ماه صفر همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع نبی اکرم (ص) برگزار می‌شود.حجج اسلام والمسلمین لطفعلی نژاد و رمضانی، در این مراسم، سخنرانی می‌کنند. مسجد جامع نبی اکرم (ص) در تهران، خیابان پیروزی، خیابان نبرد، بلوار نبی اکرم (ص) واقع شده است.

حمله ۵۰ شهرک‌نشین به مسجدالاقصی

 ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان افراطی بار دیگر رو گذشته تحت حراست نظامیان رژیم صهیونیستی، به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

(چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۱۶
https://news.masjed.ir/u/mmt
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید