دوشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۳
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۹۹۶۴
گزارشگر : ایده ایده
به همت معاونت جذب و آموزش؛

دومین همایش فعالان علمی و آموزشی کارگزاران مساجد برگزار می‌شود

دومین همایش فعالان علمی و آموزشی نواحی هجده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال نود و شش برگزار می‌شود.

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۶:۱۳

به‌گزارش پایگاه تخصصی مسجد، معاونت جذب و آموزش، دومین همایش فعالان علمی و آموزشی کارگزاران مساجد نواحی هجده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال نود وشش برگزار می‌شود.

این همایش به همت معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، دهم آبانماه جاری در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، در این همایش از ائمه جماعات، اعضاءِ هیئت امنا و خدام مساجد که در دوره های آموزشی و آزمون‌های معاونت جذب و آموزش به طور مستمر شرکت کرده و نمرات بالا کسب کردند، تقدیر می‌شود.

در این همایش همچنین از برگزیدگان نواحی، شامل مدیران، معاونین، کارشناسان فرهنگی ـ آموزشی و کارگزاران، تقدیر می‌شود.

تجلیل و قدردانی از خانواده طلبه شهید ذوالفقاری, سخنرانی ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد و معاونین مرکز، از دیگر برنامه‎‎های این همایش هستند.

بنا بر این گزارش، از تألیفات و منابعی که در معاونت جذب و آموزش برای آموزش ائمه جماعات، خدام و امنا استفاده می‌شود رونمایی خواهد شد. «گزیده احکام و استفتائات پیرامون مسجد»، «امامت جماعت»، «درآمدی بر فعالیت تشکیلاتی در مسجد، مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری»، «قرائت احسن»، «درآمدی بر مدیریت مالی مسجد»، « آشنایی با راهبردها، برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد» و «برنامه‌های عبادی و نیایشی مسجد»، عناوین تالیفاتی هستند که به همت معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد گردآوری و در همایش آتی رونمایی خواهند شد.

مراسم تقدیر از فعالان علمی و آموزشی کارگزاران مساجد، با حضور حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس مرکز و معاونین ستادی و مدیران نواحی 18 گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد و 300 نفر از ائمه جماعات، خدام، امنا، اساتید و نهادهای همکار با برنامه‌های آموزشی معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار خواهد شد.

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۶:۱۳
https://news.masjed.ir/u/p2c
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید