دوشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۹۶۲
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری اول آبان؛

دانشجویان ایرانی در مسجد کوفه معتکف می‌شوند

اعتکاف دانشجویان ایرانی در مسجد کوفه، بزرگداشت شهید مدافع حرم در مسجد شهید مطهری برگزار می‌شود ، تهدید مسلمانان کوئینزلند برای آگهی احداث مسجد، استقبال از زائران اربعین حسینی در مسجدجامع «خطوه امام علی (ع)» بصره،​ تمبر جدید با طرح مسجد در سوئد و گزارش تصویری مسجد «صحابه» به عنوان یک مرکز گردشگری در مصر از عناوین بسته خبری اول آبانماه هستند.

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۰۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد,بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجد به نقل از خبرگزاری‌های ایکنا, ایسنا، شبستان، ایسنا، ابنا، مهر، تسنیم، فارس و رسانه‌های معتبر خارجی است.

دانشجویان ایرانی در مسجد کوفه معتکف می شوند

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در حال برنامه ریزی و تدارک برای معتکف کردن تعداد زیادی از دانشگاهیان در مسجد کوفه است.

تهدید مسلمانان کوئینزلند برای آگهی احداث مسجد

گروهی از مسلمانان ایالت کوئینزلند در استرالیا پس از اعلام طرح خرید یک کلیسا برای استفاده از آن به عنوان مسجد، مورد تهدید تروریستی قرار گرفتند.

استقبال از زائران اربعین حسینی در مسجدجامع «خطوه امام علی (ع)» بصره

در آستانه اربعین حسینی مسجد جامع خطوه امام علی (ع) در شهر بصره پذیرای زائران خواهد بود. هیات‌های ایرانی و کشورهای حوزه خلیج فارس موکب‌هایی را در این مسیر مستقر کرده و از زائران اربعین استقبال می‌کنند. یک روز پیش از اربعین حسینی مسجد امام علی (ع) مشهور به مسجد خطوه مملو از جمعیت زائران می‌شود. هزاران نفر از اهالی استان بصره نیز در سایه تدابیر امنیتی شدید با پای پیای به سمت مسجد جامع امام علی (ع) می‌روند.

تمبر جدید با طرح مسجد در سوئد

 دفتر خدمات پست سوئد، 5 طرح جدید با شکل‌های مختلف از جمله یک مسجد را برای تمبر طراحی کرده است.

بزرگداشت شهید مدافع حرم در مسجد شهید مطهری برگزار می‌شود

بزرگداشت شهید مدافع حرم، محمدرضا دهقان، چهارشنبه سوم آذرماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری؛ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و مداحی میثم مطیعی در مسجد شهید مطهری برگزار می‌شود.

مسجد «صحابه» مرکز گردشگری در مصر + عکس

 مسجد صحابه در بازار تجاری قدیم واقع در شهر شرم‌الشیخ در جنوب استان سیناء به مکان گردشگری برای تمامی ملیت‌های مختلف در غیر از اوقاف نماز تبدیل شده است. شرکت‌های گردشگری و هتل‌ها برای گردشگران از این محل بازدید روزانه ترتیب می‌دهند و گردشگران را به بازدید از این مسجد می‌آورند. وزارت اوقاف مصر در این مسجد، مرکز تبلیغاتی ترتیب داده که در آن تعدادی از مبلغان و ائمه جماعات فعالیت می‌کنند و به چند زبان صحبت کرده و گردشگران را با اسلام آشنا می‌کنند.  

 

                                                    

 

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۰۴
https://news.masjed.ir/u/p25
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید