دوشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۱
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۹۵۸
گزارشگر : ایده ایده
معاون فرهنگی شهرداری تهران؛

تمام فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با محوریت مسجد برنامه‌ریزی شده است

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تمام مسائل ارزشی جامعه ما از مساجد و پایگاه های مذهبی نشأت می گیرند در نتیجه تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد مسجد محوری برنامه ریزی شده است.

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۰۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شهردارآنلاین، مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: سرای محلات منعکس کننده فعالیت ها و تلاش های اجتماعی است که در این راستا این سراها با جلب مشارکت شهروندان باید برنامه های خود را در سه ضلع مدارس، مساجد و خانواده تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی، کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تلاش برای تقویت هویت دینی، انقلابی، محله ای ، تحکیم و تقویت بنیان خانواده، شناسایی و کمک به نیازمندان محله با بهره گیری از ظرفیت محلات و حفظ کرامت شهروندان میسر است، افزود: موفقیت برنامه های مدیریت در محلات، مشروط به تقویت اتحاد و همدلی همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت ها است.

عبداللهی با اشاره به اینکه ضرورت برنامه ریزی و فعالیت سراهای محلات براساس ویژگی ها و مقتضیات خاص هر محله و نیازهای شهروندان تعیین شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسائل ارزشی جامعه ما از مساجد و پایگاه های مذهبی نشأت می گیرند در نتیجه تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد مسجد محوری برنامه ریزی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص ضرورت عزم جدی برای جمع آوری متکدیان در سطح شهر تهران، تاکید کرد:در این راستا باید سازمان خدمات اجتماعی بسترهای لازم را برای جمع آوری متکدیان در سطح شهر تهران فراهم کند و مراکز خدمات اجتماعی مناطق ٢٢ گانه نیز باید با جدیت و انگیزه همکاری های لازم را در این زمینه داشته باشند.

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۰۱
https://news.masjed.ir/u/j9s
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید