شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۲
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۲۹۹۵۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

پیام تقدیر رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از حجت الاسلام کرمی

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، در پیامی از تلاش جهادگونه حجت الاسلام سعید کرمی، معاون سابق فرهنگی و اجتماعی مرکز قدردانی نمود.

(شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۴۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در حکمی از تلاش های حجت الاسلام سعید کرمی در سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد قدردانی کرد.

 

متن این پیام تقدیر را می خوانید:

                                                                                                    باسمه تعالی


برادر ارجمند ، جناب حجه‌الاسلام، آقای سعید کرمی (دام عزه)

سلام علیکم و رحمه الله
  توفیق خدمت خالصانه به مسجد، این کانون ذکر و عبادت، نعمتی بی بدیل است که به فضل الهی طی سالهای گذشته، با تلاش جهادگونه از آن بهره ی وافر برده اید. از آنجایی که ترویج فرهنگ قدرشناسی در میان مؤمنین، میتواند ابواب رحمت واسعه ی الهی را گشوده و برکات و ثمرات تلاش جمعی ما را در مسیر دستیابی به آرمان ها و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی دو چندان نماید، بر خود فرض میدانم از خدمات و ثمرات ارزنده ای که در دوره تصدی معاونت فرهنگی– اجتماعی از خود به یادگار گذاشته اید، بنا برحدیث شریف امام‌رضا (علیه السلام) که فرمودند:

" من لم یشکرالمنعمین من المخلوقین لم یشکرالخالق عزوجل "

صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم .

  همت و ابتکار، غیرت مثال زدنی و معطوف به نتیجه در مسیر تحقق اهداف و مأموریت های مترتب، از جمله ویژگی های جنابعالی محسوب می شود که در کنار سایر خاطرات شیرین شما، در اذهان باقی خواهد ماند .

  اکنون که پس از کسب موفقیت‌های چشمگیر، با اصرار عزیزان فعال در یکی دیگر از سنگرهای جبهه ی فرهنگی انقلاب و بنابر اظهار تمایلی که داشته اید، به عرصه ی خدمتی جدیدی وارد می شوید، عزت، سلامتی و توفیق روزافزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم و صمیمانه امیدوارم مشمول دعای خیر مولایمان باشید.

                    محمد جواد حاج علی اکبری
              رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد

(شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۴۲
https://news.masjed.ir/u/obl
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید