شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۹۴۳
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری 29 مهرماه؛

ایران حمله تروریستی به مسجد امام‌زمان(عج)کابل را محکوم کرد

محکوم کردن حمله به مسجد امام زمان کابل توسط ایران، ادامه ممانعت آل خلیفه از اقامه نماز جمعه در مسجدجامع «امام صادق(ع)»، ورود کمیسیون معماری شورای شهر به وضعیت مسجد ولیعصر(عج) و روایت خبرنگار تسنیم از انفجار مسجد امام زمان(عج) کابل از جمله عناوین بسته ویژه خبری 29 مهرماه هستند.

(شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶) ۱۵:۰۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد,بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این

بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجد به نقل از خبرگزاری‌های ایکنا, ایسنا، شبستان، ایسنا، ابنا، مهر، تسنیم، فارس و رسانه‌های معتبر خارجی است.

مراسم سوگواری در مسجد امام سجاد (ع) برگزار می‌شود

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) گفت: جلسه جامعه مداحان، سه‌شنبه‌ها در این مسجد برگزار می‌شود.

ادامه ممانعت آل خلیفه از اقامه نماز جمعه در مسجدجامع «امام صادق (ع)»

 نیروهای آل خلیفه مجهز به اسلحه و ابزارآلات نظامی برای شصت و ششمین هفته متوالی از اقامه نماز جمعه شیعیان در مسجد جامع امام صادق (ع) جلوگیری کردند.

 کمیسیون معماری شورای شهر به وضعیت مسجد ولیعصر (عج) ورود خواهد کرد

 عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در صورتی که برای مسجد ولی عصر(عج) قرار باشد، گنبد و مناره ای نصب شود، باید همخوان با مجموعه تئاتر شهر باشد.

محکومیت بین‌المللی حمله به دو مسجد افغانستان

 کشورهای قطر، عربستان، ترکیه و ایالت متحده آمریکا با صدور بیانیه‌هایی حمله انتحاری به دو مسجد افغانستان را محکوم کردند.

 ویژه‌برنامه‌های مساجد حضرت امیر (ع)، حضرت مهدی (عج) و امام رضا (ع) در ماه صفر

مراسم سوگواری دهه اول ماه صفر در مسجد حضرت مهدی (عج) واقع در خیابان ستارخان، سه راه تهران ویلا با سخنرانی حجت‌الاسلام سمیع‌زاده انجام می‌شود. در مسجد امام رضا (ع) واقع در دهکده المپیک هم حجت‌الاسلام واشقانی فراهانی سخنرانی خواهد کرد.

 مسجد جامع الجزایر با بزرگترین فرش جهان مفروش می‌شود

دولت الجزایر به ایران سفارش داد فرشی به ابعاد ۱۰۰۰۰ متر مربع ببافد. پیش از این فرش ۵۶۰۰ متر مربعی که مسجد شیخ زاید ابوظبی در امارات متحده عربی بدان مفروش است، بزرگترین فرش جهان به شمار می آمد، اما قرار است بعد از این فرش مسجد جامع الجزیره، پایتخت این کشور، که به منظور انجام (فریضه) نماز بافته خواهد شد، بزرگترین فرش جهان باشد. بافت چنین فرشی ۲۱ ماه طول کشیده و نیازمند فعالیت زیادی بوده است. 

 روایت خبرنگار تسنیم از انفجار مسجد امام زمان (عج) کابل

 شاهدان عینی گفتند که نزدیک ساعت شش و سی دقیقه جمعه شب، سه انتحاری وارد مسجد امام زمان (عج) در منطقه «دشت برچی» واقع در غرب پایتخت افغانستان و سپس ده‌ها نمازگزار به خاک و خون کشیده شدند.

 حمله انتحاری به مسجد امام زمان کابل با ۱۰۰ کشته و زخمی / ایران حمله تروریستی را محکوم کرد

 بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حملات انتحاری بی سابقه و خونبار در مساجد کابل و غور در افغانستان و به خاک و خون کشیده شدن دهها نمازگزار را به شدت محکوم کرد.

مخالفت با ساخت بزرگ‌ترین مسجد در شمال ایتالیا

 شهرداری شهر «سستو سن جووانی» ایتالیا مخالفت خود را با اعطای مجوز برای طرح ساخت بزرگ‌ترین مسجد در شمال این کشور اعلام کرد.

(شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶) ۱۵:۰۵
https://news.masjed.ir/u/qhj
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید