یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۸۷۹
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید مطهری خبر داد:

تهیه جهیزیه ازدواج ۴۰ نوعروس در مساجد ناحیه مطهری

حجت الاسلام سیدمحمد حسین میرشاه ولد گفت: جهیزیه ازدواج ۴۰ نوعروس نیازمند در ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد و با مشارکت خیرین نمازگزار و کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه می‌شود.

(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶) ۰۹:۳۷
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسین میرشاه ولد از تهیه جهیزیه برای ۴۰ نفر از دختران خانواده‌های نیازمند به همت خیرین و نمازگزاران مساجد ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و گفت: برای تهیه هر کدام از این جهیزیه‌ها، ۳ میلیون تومان از میان نمازگزاران مساجد این ناحیه جمع آوری شده است و مبلغ ۴ میلیون و پانصد هزار تومان هم از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)  کمک شده است.

 

مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد، اظهار کرد: ۱۵ قلم کالای اساسی همانند یخچال، فرش، تلویزیون، ظروف چینی و کریستال، اجاق گاز و ماشین لباس‌شویی ز جمله اقلام تشکیل دهنده سبد جهیزیه اهدایی به این نیازمندان است.

 

میرشاه‌ولد خاطر نشان کرد: تلاش ما در این  راستا است که به همت نمازگزاران، خیرین و اهل محل و با انجام تبلیغات و ارتباط چهره به چهره، خانوادههای نیازمند در این زمینه شناسایی شوند و با تبلیغات گسترده در این زمینه از مردم بخواهیم که در اجرای این طرح مشارکت کنند.

 

یادآور می‌شود؛ با توجه به ضرورت ایفای نقش مساجد در ارائه خدمات اجتماعی به مردم،  طرح «هر مسجد؛ یک جهیزیه» در مساجد استان تهران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی میشود.

(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶) ۰۹:۳۷
https://news.masjed.ir/u/hof
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید