سه شنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۳
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۷۷۹
گزارشگر : ایده ایده
در راستای طرح«پیوند مسجد و مدسه»؛

مراسم عزاداری دانش آموزی در مسجد روح‌الله برگزار می‌شود

به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین(ع) دسته عزاداری دانش آموزی مدارس شهید کمال و ثقلین، از مسجد روح الله افسریه تا مقبره‌الشهدا عزاداری می‌کنند.

(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۶:۴۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن سالروز سومین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان، در راستای تحقق اهداف طرح پیوند مسجد و مدرس، مسجد روح‌الله مراسم عزاداری دانش آموزی برگزار می‌کند.

این مراسم که به همت مسجد روح الله افسریه به امامت حجت الاسلام دقیقی و با هماهنگی مدیران دبیرستانهای ثقلین و شهیدکمال برگزار می‌شود، اولین برنامه مشترک بین مساجد و مدارس در اقامه عزاداری امام حسن(ع) است.در این مراسم عزاداری، سینه زنی در قالب هیئت دانش آموزی برگزارمی‌شود.

این برنامه باقرائت زیارت عاشورا در مسجدروح الله آغاز و پس از آن حرکت به سمت مقبره الشهدا به صورت دسته عزاداری ادامه و با سخنرانی و اقامه نماز جماعت به پایان خواهدرسید. در این مراسم 250 دانش آموز از مدارس مذکور شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است که: مراسم عزاداری دیگری از چهارشنبه بمدت سه شب متوالی از چهارشنبه 12 تا جمعه 14مهرماه تحت عنوان هیئت دانش آموزی در مسجدروح الله برگزار می‌شود. 

دسته عزداری دانش آموزی  


(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۶:۴۳
https://news.masjed.ir/u/w31
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید