سه شنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۷۷۱
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری؛

برگزاری مراسم عزادرای دهه دوم محرم در مساجد تهران

برگزاری مراسم عزادرای دهه دوم محرم و شهادت امام سجاد(ع) و انتقاد امام جماعت مسجد چهارسوق بازار از وضعیت شبستان خواهران در مساجد این منطقه، مهمترین اخبار بسته ویژه خبری امروز را تشکیل می‌دهند.

(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۱۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه مندان برساند. اخبار,اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری است.

اخبار امروز مساجد به نقل از خبرگزاری‌های ایکنا, ایسنا، شبستان، تسنیم و فارس است.

 

بیشتر مساجد بازار، فضایی برای خواهران اختصاص نداده‌اند

امام جماعت مسجد چهارسوق در گفتگو با شبستان از وضعیت شبستان خواهران در مساجد محدوده بازار انتقاد کرده و  افزوده است: باید با کمک هیات امنا و خیرین مسجدی و همچنین دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، این مشکل رفع شود.

 

 برپایی نشست «همنوا با اسرای کربلا» در «مسجد بقیع»

 حجت‌الاسلام احمدرضا پرویزی امام جماعت مسجد بقیع، از برگزاری نشست «همنوا با اسرای کربلا» در مسجد بقیع در روزهای دهم و یازدهم مهرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی اینجانب و مداحی کاظم پارساییان در این مسجد برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ مسجد بقیع در خیابان حبیب الله، خیابان خارک واقع شده است.

 

سوگواره شهادت امام حسین (ع) در «مسجد جامع نبی اکرم (ص)» برگزار می‌شود

امام جماعت مسجد نبی‌اکرم(ص) از برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم در این مسجد خبر داد و گفت: مجلس روضه و سینه‌زنی در دهه دوم محرم به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر امین و مداحی سیدداود روحانی، از امشب، دهم مهرماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع نبی اکرم (ص) برگزار می‌شود.

 

 «مسجد جامع قلهک» عزادار امام حسین (ع) است

حجتالاسلام سید مظاهر حسینی امام جماعت مسجد جامع قلهک از برگزاری مراسم سوگواری دهه دوم ماه محرم در مسجد جامع قلهک خبر داد و گفت: مراسم سوگواری دهه دوم محرم به مدت ده شب در این مسجد برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام صمدی آملی، از شاگردان برجسته و نزدیک عرفانی علامه حسن حسن‌زاده آملی، از دوازدهم تا  هفدهم در آن سخنرانی میکند.

یادآور میشود؛ مسجد جامع قلهک، در خیابان شریعتی، قلهک واقع شده است.

 

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در «مسجد امام جعفر صادق (ع)»

 حجت الاسلام احمد بصیری مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) در مسجد امام جعفر صادق(ع) در ۱۱ مهرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: این مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و محمد خروطی و با مرثیه‌خوانی مصطفی رمضان‌خانی در این مسجد برپا می‌شود.

یادآور می‌شود؛ مسجد امام جعفر صادق (ع)، بالاتر از چهار راه پاسداران، خیابان عابدینی‌زاده خیابان جهانی‌نیا واقع شده است.

 

 

(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۱۰
https://news.masjed.ir/u/kj6
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید