سه شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۰
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۹۷۲۰
گزارشگر : محمد قدس
از مقابل مسجد گلشن؛

پیکر حجت الاسلام و المسلمین غروی تشییع شد+ تصاویر

پیکر حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا غروی صبح امروز از مقابل مسجد گلشن تشییع شد. در پی درگذشت این عالم ربانی رهبر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور, آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی پیام تسلیت صادر کردند.

(سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۵۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، پیکر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین غروی امام جماعت مسجد گلشن تهران صبح امروز از مقابل این مسجد شد.

در این مراسم تشییع پیکر مرحوم غروی در مسجد گلشن، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود خامنه‌ای، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی خامنه‌ای، احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار، حسین طلا نماینده سابق تهران و... حضور یافتند.

همچنین در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین غروی، رهبر معظم انقلاب اسلامی, حجت الاسلام روحانی و آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی، در پیامهایی این ضایعه را تسلیت گفتند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام والمسلمین غروی را تسلیت گفتند

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدمحمدرضا غروی رضوان‌الله‌علیه را به بازماندگان معظّم و مکرّم ایشان بخصوص آیت‌الله آقای خرازی و حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیدمحمد غروی، تسلیت عرض میکنم و علوّ درجات آن بزرگوار را که در طول عمر با برکت خود منشأ آثار خیر بوده‌اند، از خداوند متعال مسألت مینمایم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سید علی خامنه‌ای

۳/ مهر/96  

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر آیت الله غروی را تسلیت گفت

 
متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم مجاهد، آیت‌الله سید محمدرضا غروی از چهره‌های تأثیرگذار نهضت امام خمینی(ره) موجب تألم خاطر شد.

این فقیه وارسته آثار و خدمات ارزنده‌ای را در گسترش معارف الهی و ترویج آموزه‌های دینی و سیره نبوی(ص) به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه را محضر مراجع عظام، علما و فضلا، شاگردان، بیت مکرم ایشان بویژه فرزند گرامی‌شان آیت‌الله سید محمد غروی، آیت‌الله خرازی و همچنین جناب آقای سیدصادق خرازی تسلیت می‌گویم و در این ایام ایثار و شهادت، برای آن فقید رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

آیت الله صافی گلپایگانی درگذشت آیت الله غروی را تسلیت گفت

 

متن پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی به این شرح است است:

جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد غروی دامت تاییداته، رحلت عالم ربانی روحانی جلیل القدر خدمتگزار با اخلاص حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد رضا غروی رضوان الله علیه را به جنابعالی و بیت محترم آن فقید سعید به ویژه آقازادگان محترم و دامادهای مکرم وی تسلیت می گویم. آن روحانی با اخلاق اسلامی و مکارم پسندیده و عمل نیک مردم را به معارف اسلام و مکتب حقه دعوت می نمود.

وی در پایان این پیام از خداوند متعال علو درجات برای آن عالم وارسته و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را مسالت نموده است.

 

«آیت الله العظمی مکارم شیرازی» به مناسبت درگذشت «آیت الله حاج سید محمدرضا غروى» پیام تسلیتی صادر   کردند

 

متن پیام معظم له به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فقدان اسفناک عالم بزرگوار حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقاى حاج سید محمدرضا غروى (قدس سره الشریف) موجب نهایت تأسف گردید.

این عالم بزرگوار عمرى را به نشر مکتب اهل بیت(ع) و خدمت به پیروان این مکتب گذراند. خداوند روح او را با ارواح مقدس اجدادش محشور گرداند.

اینجانب این فقدان اسفناک را به همه این خاندان محترم، مخصوصاً آیت الله آقاى خرازى و جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقاى حاج سید محمد غروى تسلیت عرض مى‌کنم و صبر جمیل و اجر جزیل براى آن‌ها خواهانم.

والسلام علیکم و رحمه الله

 

یاد آور می‌شود، آیت الله سید محمدرضا غروی از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه تهران و قم و والد آیت الله سید محمد غروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، صبح روز گذشته به دیار حق شتافت.

 
پیکر حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا غروی صبح امروز از مقابل مسجد گلشن تشییع شد.

پیکر حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا غروی صبح امروز از مقابل مسجد گلشن تشییع شد.

 

 

 

 

 

 

(سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۵۰
https://news.masjed.ir/u/kb2
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید