یکشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۱۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۶۹۹
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید باهنر:

امور مساجد پیگیر وضعیت «مسجد نور ولایت» است/آخرین وضعیت رقبات مسجد نور ولایت

حجت‌الاسلام احمد بصیری مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: این مرکز وضعیت مسجد جامع نور ولایت محله سوهانک را تا دستیابی به نتیجه رضایت بخش پیگیری خواهد کرد.

(یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۵:۱۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجتالاسلام احمد بصیری در مورد مسجد جامع نور ولایت، گفت: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) مدعی شدهاند که رقبات این مسجد، متعلق به کمیته امداد امام خمینی (ره) است و تعلقی به این مسجد ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در این زمینه مذاکرات و تبادل نظر داشتهاند و حتی رئیس این کمیته حق را به این مسجد داده‌اند و ادعا کرده‌اند که رقبات یاده شده به این مسجد تعلق دارد، اما این به نظرم نیازمند دستورالعملی از طرف رئیس کمیته امداد است زیرا انگار متاسفانه وفاقی که میان مدیران دو مجموعه یاد شده است در بدنه اجرایی آن دیده نمیشود.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد، خاطر نشان کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد وضعیت این مسجد را تا دستیابی به نتیجه رضایت بخش پیگیری خواهد کرد، تا درهای این مسجد که گفته میشود به روی مردم بسته است، گشایش یابند و مشکل ملکیت آن نیز برطرف شود.

 

(یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۵:۱۴
https://news.masjed.ir/u/heJ
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید