سه شنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۵۸۰
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
به همت ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد؛

هم‌اندیشی مجریان طرح «پیوند مسجد و مدرسه» برگزار می‌شود

مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: در ‌آستانه باز گشایی مدارس، هم‌اندیشی مساجد مجری طرح «پیوند مسجد و مدرسه» در این ناحیه برگزار می‌شود.

(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶) ۱۱:۲۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام سید محمد حسین میر شاه‌ولد مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری هم اندیشی طرح «پیوند مسجد و مدرسه» در ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

وی افزود: این هم اندیشی ۲۱ شهریور ماه با حضور بیش از ۲۰ امام جماعت فعال مجری طرح «پیوند مسجد و مدرسه» و مسئولان آموزش و  پرورش مناطق ۶،۲،۵ و ۲۲  و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد، هدف از اجرای طرح «پیوند مسجد و مدرسه» را ارتباط بیشتر دانشآموزان با مساجد دانست و اظهار کرد: برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی، هئیت هفتگی دانش آموزی و مسابقات فرهنگی و ورزشی در مساجد و حضور موثر ائمه جماعات مساجد در میان دانش آموزان، از دیگر اهداف اجرای طرح «پیوند مسجد و مدرسه» است.

میر شاه ولد همچنین از برگزاری دوره آموزش فن رثا و مرثیه خوانی و مقتلخوانی در آستانه ماه محرم برای ائمه جماعات این ناحیه در بیست و دوم شهریورماه خبر داد.

(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶) ۱۱:۲۸
https://news.masjed.ir/u/o63
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید