یکشنبه / ۲۹ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۹۳۷۶
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
در اجلاس روز جهانی مساجد صورت گرفت؛

رونمایی از ۲ محصول با موضوع مسجد/تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» و حاج قاسم سلیمانی

مرکز رسیدگی به امور مساجد هم‌زمان با برگزاری اجلاس روز جهانی مسجد، ضمن رونمایی از دو محصول تولید این مرکز از خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» تقدیر کرد.

(یکشنبه ۲۹ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۴۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، در پانزدهمین دوره اجلاس روز جهانی مسجد که با حضور سردار قاسم سلیمانی، خانواده شهید حججی، علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و ائمه جماعات استان تهران در سالن الزهراء سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد ، دو محصول با موضوع مسجد رونمایی شد.

در این مراسم از کتاب «مسجدهسته مقاومت» که تولید مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران است، رونمایی شد. این کتاب شرحی از سخنان سال گذشته مقام معظم رهبری در روز جهانی مسجد است. «مسجدهسته مقاومت» کتابی چند رسانه‌ای است که یک سایت پشتیبان نیز دارد.

در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی با اهدای لوحی توسط سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد. هم‌چنین با اهدای لوحی توسط خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی از زحمات سردار سرلشگر قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در ادامه این مراسم از سایت «مسجد کالا» نیز رونمایی شد که شامل فهرست نیازمندی‌های مساجد است. این سایت از یک سو با هدف شناخت محصولات با کیفیت، مناسب و مورد نیاز مسجد برای اهالی مسجد و از سوی دیگر جهت معرفی محصولات تولیدکنندگان به مساجد طراحی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از امکانات این سایت به آدرس http://masjedkala.ir مراجعه کنند.

(یکشنبه ۲۹ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۴۵
https://news.masjed.ir/u/pa3
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید