یکشنبه / ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۲۹۳
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

1098 مسجد، حسینیه و دارالقرآن در 12 سال گذشته ساخته شده است/مسجد ۷۲ تن در میدان آزادی افتتاح می‌شود

مجتبی عبداللهی گفت: 1098 مسجد، حسینیه و دارالقرآن نیز در مدت 12 سال گذشته ساخته شده همچنین در هفته آینده و با حضور جمعی از ائمه جماعات مسجد ۷۲ تن که با طراحی خاصی ساخته شده است در میدان آزادی افتتاح می‌شود.

(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۴۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با بیان اینکه شهرداری تهران در سه حوزه شهر، شهرداری و شهروندان دارای برنامه بوده است، گفت: در 12 سال گذشته 3 هزار و 565 مجموعه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در تهران ساخته شده است.

وی افزود: 1098 مسجد، حسینیه و دارالقرآن نیز در مدت 12 سال گذشته ساخته شده و 944 مجموعه در حوزه فرهنگی مانند سرای محله، فرهنگسرا، خانه فرهنگ و کتابخانه به بهره‌برداری رسیده است.

عبداللهی با بیان اینکه 80 درصد مجموعه‌های ورزشی شهر تهران متعلق به دولت است، گفت: سرانه ورزش همگانی در سال 84 پنج درصد بوده است در حالی که هم‌اکنون سرانه ورزش همگانی 36 درصد می باشد و روزانه حدود 400 هزار نفر از مکان ها و مجموعه‌های ورزشی شهرداری استفاده می کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: حدود 50 هزار صندلی سینما و تئاتر به مجموعه های فرهنگی شهر تهران اضافه شده است که تاکنون 173 مجموعه سینما و آمفی تئاتر ساخته شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 46 مجموعه کارآفرینی ویژه بانوان داریم، گفت: 6 پارک ویژه بانوان نیز مانند بوستان بهشت و بوستان بانوان افتتاح شده که متراژ این بوستان‌ها 73 هکتار می‌باشد.

(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۴۴
https://news.masjed.ir/u/nTY
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید