چهارشنبه / ۴ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۶
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۹۱۲۴
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
مسئول اجرایی مسجد امام خمینی(ره) شهرک محلاتی اعلام کرد:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در «مسجد امام خمینی(ره)»

جشن‌های دهه کرامت از امشب در مسجد امام خمینی (ره) همراه با سخنرانی و مداحی و اجرای مسابقات فرهنگی برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۱۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، صادق ترکاشوند با اعلام برنامه‌های این مسجد در ایام دهه کرامت، گفت: همزمان با آغاز این دهه از اول ذی‌القعده تا یازدهم این ماه جشن‌های ویژه‌ای  در این مسجد برگزار می‌شوند.

وی اظهار کرد: حجج اسلام قاسمی، گلپیچی، سلیمی، قره‌باغی، سجادی از جمله سخنرانان این مسجد در دهه کرامت هستند.

مسئول اجرایی مسجد امام خمینی (ره) شهرک محلاتی، برگزاری اردوهای زیارتی قم و جمکران برای فعالان این مسجد و برپایی مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که همزمان با دهه کرامت در این مسجد اجرا می‌شوند.

ترکاشوند به فعالیت‌های مسجد در طول سال اشاره کرد و گفت: ایجاد سرای محله، خدمات فرهنگی، ورزشی برای استفاده جوانان، تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تهذیب، تحصیل و ورزش بخشی از فعالیت‌های این مسجد است.

مسئول اجرایی مسجد امام خمینی (ره) شهرک محلاتی، ادامه داد: در طول سال همه اوقات نمازهای یومیه در این مسجد اقامه می‌شود و برای هر شب هم برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است، که از جمله آن‌ها طرح مباحث اخلاقی، تفسیری، سیاسی، تاریخی، اجتماعی است.

ترکاشوند ادامه داد: پایگاه بسیج «شهید مهتدی» این مسجد هم، بالغ بر چند صد نفر از جوانان را سازماندهی کرده و برنامههای متنوعی را برای آنان پیشبینی کرده است.

این مسجد که از اولین روزهای ایجاد شهرک محلاتی در قالب چادر، سپس سوله و حسینیه فعالیت داشت، اخیرا با همت نمازگزاران و امام جماعت آن و با تکمیل قسمت‌های اساسی آن، راه اندازی شده است و به محفلی روحانی و باصفا برای تجمع مومنین به ویزه جوانان تبدیل شده است.

یادآور می‌شود؛ مسجد و حسینیه امام خمینی (ره) در شهرک شهید محلاتی در شمال شرق تهران واقع شده است.

 

 

(چهارشنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۱۶
https://news.masjed.ir/u/ulh
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید