پنج شنبه / ۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۱
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۸۸۳۹
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
امام جماعت مسجد لولاگر:

ائمه جماعت مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کنند

حجت الاسلام طالبی نیا گفت : امام جماعت باید با همکاری بسیج مردم را پای کار بیاورد چرا که حضور مردم مولفه قدرت نظام است و نباید فراموش کنیم که این حضور و اتحادو یکپارچه بودن مهمترین مولفه قدرت بازدارنده است.

(پنج شنبه ۱ تیر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۱

حجت السلام و المسلمین سعید طالبی نیا امام جماعت مسجد لولاگر در گفتگو با پایگاه تخصصی مسجد با اشاره به فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و نام گذاری این روز به نام روز قدس توسط امام خمینی ره گفت : امام خمینی (ره) بعد از انقلاب اسلامی تمامی نهضت های فلسطینی که به دلایل مختلف سر خورده شده بودند را با نام گذاری روزی به نام روز قدس احیاء کرد . امام خمینی (ره) با این اقدام بسیاری از آرمانهای فراموش شده جهان اسلام را زنده کردند که مهمترین آنها زنده شدن نام قبله اول مسلمین یعنی مسجد الاقصی می باشد.  

وی در ادامه با اشاره به دشمنی اسرائیل با جهان اسلام افزود : اسرائیل بعد از نام گذاری روز قدس با روشهای مختلفی به دشمنی با تفکرات امام خمینی (ره) برخواست و اقداماتی را برای فراموش شدن این مسئله مهم انجام دادند که می توان مهمترین اقدام چند سال گذشته آنها را ایجاد داعش نام برد. عربستان و اسرائیل با همکاری یک دیگر فتنه داعش را ایجاد کردند تا مسلمانان بجای مبارزه با اسرائیل به مبارزه با تشیعه بپردازند و مسئله اول جهان اسلام یعنی قدس را فراموش کنند .

امام جماعت مسجد لولاگر در ادامه افزود : امروز که دولتهای اسلامی ایران ، عراق و سوریه با یکدیگر متحد شده اند می بینیم که نیروهای مقاومت به پشت مرزهای اسرائیل رسیده اند و مجاهدانه کوشش می کنند تا تفکر از نیل تا فرات اسرائیل به خیالی خام تبدیل قطعی شود.

حجت الاسلام طالبی نیا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را یکی از مولفه های قدرت نامید و تاکید داشت : حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از فراموش نشدن این آرمان الهی است و یکی از مکانهای که باید خط شکن در دعوت مردم به راهپیمایی باشد مسجد و امام جماعت است . امام جماعت باید با همکاری بسیج مردم را پای کار بیاورد چرا که حضور مردم مولفه قدرت نظام است و نباید فراموش کنیم که این حضور و اتحادو یکپارچه بودن مهمترین مولفه قدرت بازدارنده در کنار برنامه های موشکی و نظامی کشور است . ائمه جماعت در دعوت به راهپیمایی روز قدس باید قیام کنند .

وی در پایان افزود : اتفاقات اخیر حرم امام و مجلس شورای اسلامی زنگ خطری بود تا مولفه های قدرت خود را تقویت کنیم حال می خواهد این تقویت برنامه موشکی ، سپاه و نیروهای نظامی باشد یا حضور مردم در راهپیمایی.


(پنج شنبه ۱ تیر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۱
https://news.masjed.ir/u/jU5
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید