چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۲
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۸۲۳۴
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری :

امامان جماعت تبیین کننده خط شاخص فرد اصلح باشند

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت : کاری که امامان جماعت می توانند در راستای صحبتهای رهبر انقلاب انجام دهند این است که شاخص های فرد اصلح و انقلابی و ولایی را برای مردم روشن کنند.

(چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۰:۰۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، حجت السلام المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش ائمه جمعه و جماعت نواحی سه گانه غرب استان تهران ناحیه شهید اشرفی اصفهانی ، شهید شاه آبادی و امام موسی صدر با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و شروع تبلیغات کاندیده ها گفت : کاری که مسجد به مناسبت جایگاهی که دارد باید انجام بدهیم و مسئولیم در برابر آن لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب است که فرمودند باید حضور در انتخابات حداکثری باشد . این حضور برای کشور از هر جهت مهم و ضروری است .

وی در ادامه به اهمیت تبیین شاخص های انقلاب اسلامی در مساجد اشاره کرد و افزود : کاری که امامان جماعت می توانند در راستای صحبتهای رهبر انقلاب انجام دهند این است که شاخص های فرد اصلح و انقلابی و ولایی را برای مردم روشن کنند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: باید برای مردم روشن شود که کشور به چه فردی نیاز دارد اما نباید اسم فردی از تریبون مسجد برده شود چرا که مسجد برای همه مردم و سلایق است اینطور نشود که مسجد ستاد تبلیغات شخص خاصی شود.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در پایان  یادآور شد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات شوراها نباید غافل شویم چرا که در انتخاب شهردار و امور اجرایی شهر تاثیر گذار هستند . 

(چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۰:۰۲
https://news.masjed.ir/u/tcq
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید