چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۳
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۸۱۹۵
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور

فنائیان، آقاخانی و بروجردی نمایش‌های بچه‌های مسجد را داوری می‌کنند

به دعوت حمید نیلی، دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد داوران این دوره از جشنواره مشخص شدند.

(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۲۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، اعظم بروجردی، تاجبخش فنائیان و ایوب آقاخانی داوری آثار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را برعهده می‌گیرند.

تاجبخش فنائیان متولد 1329 در تهران، فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک در مقطع کارشناسی و دانشگاه تربیت مدرس در مقطع کارشناسی ارشد و دارای دکترای مطالعات عالی هنراز دانشگاه تهران است. او پس از پیروزی انقلاب با همکاری دوستان نزدیکش چون محمدکاسبی، محمدرضا هنرمند، فرج الله سلحشور، مجید مجیدی و ... حوزه اندیشه و هنر اسلامی که امروز با نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی شناخته می شود را تاسیس کردند.

ایوب آقاخانی متولد 1354 در تبریز و داری مدرک کارشناسی ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس است. آقاخانی از هنرمندان برجسته تئاتر در عرصه نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی است و طی سال های اخیر آثار مهمی چون «تکه های سنگین سرب»، «نام همه مصلوبان عیسی است» و... را روی صحنه برده است.

اعظم بروجردی در سال 1346 در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است. این هنرمند و نویسنده بیش از 40 نمایشنامه در کارنامه هنری خود دارد و یکی از معروف‌ترین سریال هایی که به قلم وی نوشته شده، سریال «پهلوانان نمی‌میرند» است.

یادآور می‌شود، دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد از 2 تا 5 اردیبهشت ماه 1396 در مساجد شهر تهران برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۲۳
https://news.masjed.ir/u/vsg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید