چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۲
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۸۱۷۷
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
در مسجد امام زمان((عج) برگزار شد؛

اوّلین جلسه شورای محله امام حسن مجتبی(ع)

اولین جلسه شورای محله امام حسن مجتبی(ع)عصر یکشنبه با حضور معاون ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) و اعضای شورای محله امام حسن مجتبی(ع) با موضوع "برنامه ریزی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال و همچنین تحلیل انتخابات سال جاری" در مسجد امام زمان(عج) برگزار شد.

(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۰۲
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، اولین جلسه شورای محله امام حسن مجتبی(ع)عصر یکشنبه با حضور معاون ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) و اعضای شورای این محله با موضوع " برنامه ریزی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال و همچنین تحلیل انتخابات سال جاری " در مسجد امام زمان(عج) برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال محبی مسئول شورای محله امام حسن مجتبی(ع) در خصوص تحقق نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد، اقتصاد مقاومتی یعنی میانه روی در معیشت و زندگی که در این خصوص ما موظّفیم از خودمان شروع کنیم و از اصراف و تجملّات در امور زندگی بپرهیزیم.
 وی در ادمه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود، انتخابات همیشه مهم بوده و انتخابات امسال اهم مهمات است و ما در این شرایط که با دسیسه های مختلف دشمنان اسلام و انقلاب مواجه هستیم. لذا باید مردم و نمازگزاران را به شرکت پرشور در انتخابات و حضور در صحنه تشویق کنیم. شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملّی است  که باید معیار های فرد اصلح را به درستی برای مردم بیان کنیم.

حجت الاسلام آشوری معاون ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)،در پایان جلسه با اشاره به برنامه های این ناحیه در سال جاری، اعزام قاری برای برگزاری کرسی تلاوت در مساجد ناحیه را از برنامه های جدید ناحیه در سال جاری معرفی کرد و افزود: اعزام قاری به مساجد متقاضی برگزاری کرسی تلاوت بصورت رایگان انجام می شود و ائمه جماعات و فعالان قرآنی مساجد برای زمانبندی در این خصوص می توانند با ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) تماس بگیرند.

یاد آور می شود مسجد امام زمان(عج)در  منطقه 17 بیست متری ابوذر-خیابان شهید آقایاری واقع شده است.

(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۰۲
https://news.masjed.ir/u/v8i
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید