یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۸:۴۴
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۷۹۸۷
گزارشگر : وحید پورتجریشی
رایزن فرهنگی ایران در باکو:

حضرت فاطمه (ع) الگوی جامعه بشری است

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو در مراسم میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (ع) الگوی همه زنان و جامعه بشری است.

(یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۸:۴۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایرنا، این مراسم که با تلاوت آیاتی از قران مجید آغاز شد، شنبه شب در خانه فرهنگی شهریار رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو با حضور پرشور شهروندان متدین و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد. 
ابراهیم ابراهیمی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گرامیداشت میلاد آن حضرت را بزرگترین جشن مسلمانان عنوان کرد. 
وی با بیان اینکه مسلمانان و بخصوص شیعیان میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س) را در سراسر جهان بعنوان روز زن جشن می گیرند، گفت: اسلام برای زنان عزت و احترام بسیاری قائل است و مادران برای ما عزیز هستند. 
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان همچنین در بخشی از سخنان خود با استناد به احادیث معتبر در باره جایگاه والای چهارده معصوم از جمله حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آن حضرت الگوی زنان و جامعه بشری است. 
ابراهیمی همچنین بر ضرورت شناخت مسلمانان هر چه بیشتر زندگی چهارده معصوم تاکید کرد . 
در این مراسم، گروههای هنری و جمعی از شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمهوری آذربایجان و ایران برنامه های خود را اجرا کردند.
(یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۸:۴۴
https://news.masjed.ir/u/miv
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید