شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۷۹۳۵
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
به همت معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران؛

دوره آموزشی خدام جدید الانتصاب مساجد برگزار می شود

دوره آموزشی خدام جدید الانتصاب مساجد استان تهران با حضور 290 خادم جدید الانتصاب از 17 ناحیه استان تهران، یکشنبه 22 اسفندماه در ساختمان محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار می شود.

(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۷:۲۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران اقدام به برگزاری دوره آموزشی خدام جدید الانتصاب مساجد استان تهران کرده است.

این دوره آموزشی با حضور 290 خادم جدید الانتصاب از 17 ناحیه استان تهران، یکشنبه 22 اسفندماه  از ساعت 7 الی 11 صبح در ساختمان محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار می شود.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی این مرکز به تبیین «نقش خادم در فعالیت های فرهنگی مسجد» خواهد پرداخت. 

همچنین مسئول سازمان داوطلبان آتش نشانی تهران در این دوره آموزشی به توضیح«ایمنی و اطفاء حریق در مسجد» می پردازد و حجت الاسلام رحیمی کارشناس آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد «بهداشت محیط مسجد» را آموزش خواهد داد.

یاد آور می شود ساختمان محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در خیابان سعدی نرسیده به خیابان منوچهری، کوچه صفا منش واقع شده است.

(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۷:۲۸
https://news.masjed.ir/u/o0z
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید