دوشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۷۸۴۲
گزارشگر : وحید پورتجریشی

«کارت های محبت»، هدیه نوجوانان غیر مسلمان آمریکا به دوستان مسلمان خود

نوجوانان غیرمسلمان شهر مکون آمریکا در حرکتی انسان دوستانه و در راستای حمایت از هموطنان مسلمان خود اقدام به هدیه دادن کارت های محبت به دوستان مسلمان شهر خود کردند.

(دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۲:۴۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از تلگراف، نوجوانان کلیسای مرکزی شهر مکون در ایالت جورجیای آمریکا روز یکشنبه با بازدید از مسجد و مرکز اسلامی این شهر با هموطنان مسلمان خود دیدار کرده و مراتب علاقه خود به آنها را به نمایش گذاشتند.

بر اساس این گزارش، نوجوانان غیرمسلمان شهر مکون در این دیدار با هدیه دادن کارت های رنگی ساده ای به دوستان مسلمان خود که قلبی قرمز رنگ در میان آن چشم نوازی می کرد خط بطلانی بر پیام های نژادپرستانه دولت آمریکا کشیدند.

«هشام» ، نوجوان 13 ساله ای در مرکز اسلامی مکون بود که یکی از این کارت ها را در دست داشت. بر روی کارت محبت هشام که آن را هدیه گرفته، عبارت "دوستت دارم" نقش بسته بود.

هشام در خصوص این هدیه گفت: این کار خیلی مرا خوشحال کرد. آنها برای درست کردن این کارت ها برای ما وقت خود را صرف کرده اند. به نظرم رفتار بسیار زیبایی بود.

در همین حال، «پائولا دیل ریو»، مدیر آموزش مذهبی نوجوانان بازدید کننده از مرکز اسلامی یاد شده می گوید دانش آموزان وی ساختن این کارت ها را از سه هفته پیش آغاز کردند.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم تا به نوجوانان و کودکان مرکز اسلامی مکون نشان دهیم که آنها را دوست داریم و به اینکه آنها بخشی از جامعه ما هستند افتخار می کنیم. این گوناگونی ها جامعه ما را قوی تر و بهتر می کنند.

 گفتنی است از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ و قدرت گرفتن احزاب راستگرای افراطی در آمریکا، مسلمانان و جامعه غیرمسلمان مذهبی این کشور به نوعی مبارزه معکوس دست زده اند. به این معنا که هرقدر هجمه فشارهای دولت ترامپ و هواداران وی بر مسلمانان آمریکایی افزوده می شود، تعامل جامعه مذهبی این کشور با مسلمانان نیز افزایش می یابد.

(دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۲:۴۳
https://news.masjed.ir/u/o9o
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید